loading...
.:: تاک مقاله ::. پرپوزال ، دانلود مقاله و پروژه و پایان نامه
آخرین ارسال های انجمن
بازدید : 122 1394/05/15 نظرات (0)

توحید در الوهیت یا توحید عبادى

قیمت:57000ریال

موضوع:

توحید در الوهیت یا توحید عبادى

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعدادصفحات:57

 

فصل اوّل: آیات توحید و ولایت ائمه(علیهم السلام)

فصل دوم: شرط قبولى اعمال

فصل سوم: واسطه بین خدا و خلق

فصل چهارم: واسطه بودن ائمه(علیهم السلام)

فصل پنجم: اختیار حلال و حرام به دست امام است

فصل ششم: شفابودن تربت قبر امام حسین(علیه السلام)

فصل هفتم: دعاكردن شیعیان به طلسم و استغاثه به مجهول

 

در این بخش ابتدا به تبیین دیدگاه شیعه در مسأله توحید عبادى پرداخته و سپس به نقد و بررسى فصل اوّل از باب دوم كتاب اصول مذهب الشیعه مى پردازیم.

مهمترین مسأله اى كه موجب شده وهابیان در برابر سایر مسلمانان اعم از شیعه یا اهل سنت موضع گیرى كنند بحث از «توحید عبادى» است، و به گفته برخى از نویسندگان این مسأله كلید اصلى تمام اختلافات مسلمانان است. دستاویز وهابیان براىَ مباح دانستن خون شیعیان و نسبت كفر و شرك به دیگران دادن تفسیرى است كه آنان از توحید عبادى دارند. محمد بن عبدالوهاب حركت خود را این گونه شروع كرد كه اسباب و مظاهر شرك همه بلاد اسلامى را فراگرفته است. او تفسیر جدیدى از «توحید در الوهیت» ارائه مى كرد و معتقد بود كه هركس تحلیل و تفسیر او را از توحید نپذیرد او كافر یا مشرك است و اكنون پیروان او نیز همین گونه عمل مى كنند. با توجه به آنچه گذشت روشن است كه این بحث از اهمیت ویژه اى برخوردار است. ما ابتدا به بیان اهمیت بحث از «توحید عبادى» و سپس به بیان آن از نظر لغت و اصطلاح پرداخته و پس از بیان جایگاه «توحید عبادى» در اعتقادات، دلیل آن و سپس شرك مقابل آن و آنگاه تنافى نداشتن توسل به اسباب با مسأله توحید عبادى را بیان مى كنیم. سپس به بررسى سخنان آقاى دكتر قفارى مى پردازیم.

 



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

بازدید : 106 1394/05/15 نظرات (0)

جامعه شناسی نفاق در قرآن

قیمت:124000ریال

 

موضوع:

جامعه شناسی نفاق در قرآن

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعدادصفحات:124

هدف از انجام این تحقیق و ضرورت پرداختن به آن شامل موارد ذیل می گردد:

1-شناخت ساخت نظام كنش اجتماعی منافقان در عرصه های اجتماعی ، فرهنگی ، سیاسی و اقتصادی و به تبع آن خنثی كردن خطرهای منافقان در عرصه های مختلف با توجه به آیات قرآن .

2-بهره گیری از مسائل اجتماعی مطرح در قرآن در علم جامعه شناسی .

3-استفاده از گنجینه غنی قرآن در خصوص مسائل اجتماعی مبتلا به جامعه .

4-تعریف منافق و تعیین كنش او در عرصه های اجتماعی ، فرهنگی ، سیاسی و اقتصادی در طول دوران نزول وحی .

5-تعیین استراتژی و خط مشی منافقان در شرایط مختلف زندگی .

6-تعیین نشانه ها و علامات مشخصه منافقان و به عبارت دیگر ریخت شناسی منافقان در شرایط مختلف با توجه به آیات قرآنی .

7-تعیین استراتژی و خط مشی منافقان در برخورد با نظام اسلامی در شرایط مختلف .

8-تعیین خط مشی منافقان ( نوع رابطه متقابل منافقان با دشمنان نظام اسلامی‌ ) در شرایط گوناگون .

9-خط مشی منافقان در هنگام بروز بحرانهای اجتماعی ،فرهنگی ، اقتصادی و جنگ های رو در رو .

10-روابط متقابل و درون گروهی منافقان با همدیگر .

مقدمه:

1-مفهوم سیستم

2-مفهوم فراگیر سیستم اجتماعی

3-مفهوم رفتار behavior

5-گروه اجتماعی social group

6-هنجار (norm)

.

7- توجه مجدد به چهارچوب عمل :

8- تعریف كنش اجتماعی:

9- عناصر كنش اجتماعی:

10 -كنش متقابل:

11- نقش اجتماعی:

12- سنخ اجتماعی

13- نظام اجتماعی:

فرایند دو گانه نظام اجتماعی:

14- قشر اجتماعی

15- نظامهای قشر بندی اجتماعی :

16- مفهوم نفاق:

1-اخلاق در قرآن

2-سیمای نفاق در قرآن1

3- پیامبر و منافقین[1]

4- دشمنان دوست نما1:

 

 



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

بازدید : 284 1394/05/15 نظرات (0)

دانلود نمونه سوالات آزمون آموزش و پرورش سال89(هنرآموز تاسیسات)

قیمت:25000ریال

 

موضوع:

دانلود نمونه سوالات آزمون آموزش و پرورش سال89(هنرآموز تاسیسات)

 

ا توجه به برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در تابستان جاری، جهت آشنایی داوطلبان عزیز با شیوه سوالات و آمادگی هرچه بیشتر جهت این آزمون، نمونه سوالات آزمون آموزش و پرورش سال 1389 جهت استفاده داوطلبان، توسط تیم آموزشی فروشگاه آماده گردیده است. این بسته شامل دفترچه عمومی و تخصصی رشته ی هنرآموز تاسیسات مکانیکی می باشد، که شامل 100 سوال عمومی برای کلیه رشته ها و 55 سوال تخصصی برای رشته هنرآموز تاسیسات می باشد



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

بازدید : 127 1394/05/15 نظرات (0)

پایان نامه تحليل پارامتريك رفتار لرزه اي عوارض توپوگرافي مثلثی شکل در فضاي زمان

قیمت:110000ریال

موضوع:

پایان نامه تحليل پارامتريك رفتار لرزه اي عوارض توپوگرافي مثلثی شکل در فضاي زمان

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

مقدمه

تجربیات بدست آمده از خرابیهای زلزله های اخیر نشان دهنده اهمیت تاثیر شرایط محلی خاک وتوپوگرافی سطحی و شرایط ساختگاه بر شدت و وسعت خرابی ساختمانها و توزیع مکانی آنها حین زلزله می باشد. بررسی تاثیر شرایط ساختگاه در برابر امواج لرزه ای، از جمله مباحث مهم در زمینه دانش مهندسی زلزله می باشد. فلسفه اهمیت این موضوع، الگوهای رفتاری پیچیده عوارض توپوگرافی بوده که منجر به ایجاد تفاوتهای قابل ملاحظه ای بین امواج گسیل شده از چشمه و امواج رسیده به سطح زمین می شود. شرایط ساختگاه و توپوگرافی می تواند بر تمام پارامترهای مهم یک جنبش نیرومند زمین از قبیل دامنه، محتوای فرکانس، مدت و غیره اثر گذار باشد. اثرات محلی ساختگاه نقش مهمی در طراحی مقاوم در برابر زلزله ایفا نموده و بایستی بصورت مجزا با آن برخورد گردد.. مهندسان بطور سنتی، چنین اثراتی را با استفاده از مدلهای ساده مبتنی بر توصیف 1D از پروفیل محلی خاک و انتشار امواج لرزه‌ای و با موفقیت ارزیابی نموده‌اند لذا ساختگاهایی برای این نوع مدلسازی مناسب خواهند بود که از گستردگی نسبتأ وسیعی در پهنای منطقه مورد مطالعه نسبت به ضخامت لایه رسوبی برخوردار باشند. لیکن حوادث اخیر نظیر زلزله هیوگوکن نانبو ژاپن با کمربند باریک خسارت تشدید یافته خود که شهر کوبه را قطع می‌نمود و سبب مرگ 6000 تن گردید، پیچیدگی قابل ملاحظه در الگوهای تقویت لرزه‌ای حاصل از اثرات ساختگاهی 2D و 3D آشکار ساخت. دقیق نبودن و تخمین دست پایین شدت زلزله های مخرب حاصل از آنالیزهای یک بعدی می تواند در تخمین خسارات وارده بحرانی و خطرساز باشد چرا که اثرات ساختگاهی 2D و 3D در دره‌های رسوبی پر شده و یا بر روی توپوگرافی‌هایی که شهرها آنجا واقع شده‌اند بیشتر بوقوع می‌پیوندد.

در یک طبقه‌بندی کلی می‌توان ناهمواریهای موجود در یک ساختگاه را به "ناهمواریهای زیرسطحی" و "ناهمواریهای سطحی" طبقه‌بندی نمود. هر دو نوع ناهمواریها منجر به افزایش دامنه و نیز تداوم حرکات بر روی سطح زمین در اثر عبور امواج زلزله می‌گردند، لیکن از نقطه‌نظر مهندسی تفاوت قابل ملاحظه‌ای بین عوارض سطحی و ناهمواریهای زیرسطحی وجود دارد و از سوی دیگر حتی درون یک دسته مشخص نظیر ناهمواریهای زیرسطحی نیز الگوی تقویت بشدت به وضعیت زمین‌شناسی سطحی وابسته است.

فعالیتهای قابل توجهی از سوی محققین در جهت رسیدن به درکی جامع از رفتار ناهمواریهای سطحی در برابر امواج لرزه ای زمین صورت گرفته است ولی در این زمینه نتیجه ای قطعی و کاربردی به گونه ای که قابل استفاده در آیین نامه های مهندسی باشد ارائه نشده است.

هدف اصلي از انجام اين تحقيق برطرف نمودن اين کمبود و حداقل در حوزه نتايج حاصل از مدلهاي عددي مي‌باشد آنچه که در اين تحقيق بطور مشخص مورد بررسي قرار خواهد گرفت ارزيابي رفتار لرزه‌اي عوارض روسطحي (توپوگرافي) تحت اثر بارهاي لرزه‌اي از طريق انجام مطالعات پارامتريک بر روي گستره وسيعي از اشکال هندسي رايج، مرسوم و قابل تطابق با طبيعت و با فرض رفتار خطی مي‌باشد. از ميان پارامترهاي موثر بر رفتار لرزه‌اي عوارض توپوگرافي يعني مشخصات هندسي، ژئومکانيکي و حرکت ورودي، بيشتر تمرکز در اين تحقيق بر مشخصات هندسي خواهد بود. پارامترهاي هندسي را به اشکال مختلفي مي‌توان در مطالعات پارامتريک مورد توجه قرار داد ليکن رويه رايج و عرف متداول آن است که با معرفي پارامترهاي بي‌بعد (نظير ضرايب شکل يا فرکانس بي‌بعد يا زمان بي‌بعد) و در واقع تلفيق تعدادي از پارامترها با هم، هم تعداد تحليلهاي لازم را کاهش داد و هم وابستگي نتايج حاصله به هندسه تحت تحليل را برطرف نمود لذا رويکرد اصلي در اين زمينه در اين تحقيق هم انجام تحليلهاي مربوطه بر روي يک هندسه پايه از مسئله تحت بررسي و سپس ارائه نتايج بصورت بي‌بعد برحسب ضريب شکل و فرکانس بي‌بعد (يا زمان بي‌بعد) خواهد بود. همچنین فرضیات حرکت ورودي در قالب موج درون صفحه‌ايP وSV بصورت قائم در نظر گرفته خواهد شد. در این تحقیق، از مطالعات پارامتریک بر روی تاثیر ضریب پواسون مصالح بر طبق مطالعات انجام شده توسط استاد راهنما و استاد مشاور این تحقیق(دکتر رزمخواه و دکتر کمالیان)، به علت کم بودن تاثیر ضریب پواسون مصالح در نتایج بدست آمده، صرفنظر شده است. مدل سازي هندسي مسئله نیز بصورت نيم فضا و بدون لايه بندي انجام شده و حركت ورودي بصورت موجك ريكراعمال مي شود، نهايتاً با استفاده از نمودارهاي بي‌بعد حاصله، سعي خواهد گرديد سازوکاري براي ملحوظ نمودن اثرات 2D با استفاده از نتايج تحليلها بدست آيد.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

بازدید : 137 1394/05/15 نظرات (0)

خرید و دانلود پایان نامه تحقیقی بر روی پروتئینهای گیاهی هیدرولیز شده (HVP)

قیمت:90000ریال

موضوع:

پایان نامه تحقیقی بر روی پروتئینهای گیاهی هیدرولیز شده (HVP) با هدف تولید و پوشش برای ساخت آ

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

چکیده

اين پروژه ، تحقيقي برروي پروتئينهاي گياهي هيدروليز شده (hvp) با هدف توليد و كوشش براي فصل آن مي باشد .

در فصل اول كه به تعريف ساختار و ويژگيهاي hvp اختصاص دارد چگونگي فرآيند ايجاد رنگ و طعم بيان شده است .

فصل دوم اشاره اي دارد به محصولات و صنايعي كه در آن از HVP بعنوان يك طعم دهنده يا تقويت كننده طعم استفاده شده است .

در فصل سوم كه بخش اصلي پروژه مي باشد چگونگي ساخت HVP در ازمايشگاه بيان شده است در اين فصل دو روش مجزا براي توليد آزمايشگاهي HVP ارائه و تفسير شده است .

در فصل چهارم با نظر به اهميت فرآيند رنگبري در توليد HVP به بررسي اصول كلي اين فرايند پرداخته ايم .

در فصل پنجم ابتدا به بيان چگونگي توليد و بررسي فرآيند صنعتي توليد HVP پرداخته و سپس كاربرد و وضعيت HVP در ايران را ارزيابي كرده ايم

فصل ششم شامل تعدادي Patent كه با موضوع بحث مرتبط بوده مي باشد و براي استفاده علاقمندان در آخر پايان نامه آورده شده است .



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

بازدید : 99 1394/05/15 نظرات (0)

خرید و دانلود فایل پایان نامه تاریخچه بیمه در ایران

قیمت:90000ریال

موضوع:

خرید و دانلود فایل پایان نامه تاریخچه بیمه در ایران

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

مقدمه

تاريخچه بيمه در ايران

در سال 1310 خورشيدي ، فعاليت جدي ايران در زمينه بيمه آغاز شد . در اين سال بود كه قانون و نظامنامه ثبت شركتها در ايران به تصويب رسيد و متعاقب آن بسياري از شركتها بيمه خارجي از جمله گستراخ ، آليانس ، ايگل استار ، يوركشاير ، رويال ، ويكتوريا ، ناسيونال ، سويس ، فنيكس ، اتحادالوطني و ... به تأسيس شعبه يا نمايندگي در ايران پرداختند .

گسترش فعاليت شركتهاي بيمه خارجي ، مسؤولان كشور را متوجه ضرورت تأسيس يك شركت بيمه ايراني كرد و دولت در شانزدهم شهريور 1314 شركت سهامي بيمه ايران را با سرمايه 20 ميليون ريال تأسيس نمود . فعاليت رسمي شركت سهامي بيمه ايران از اواسط آبان ماه همان سال آغاز شد . تأسيس شركت سهامي بيمه ايران ، نقطه عطفي درتاريخ فعاليت بيمه اي كشور به شمار مي رود زيرا از آن پس دولت با در اختيار داشتن تشكيلات اجرايي مناسب ، قادر به كنترل بازار و نظارت بر فعاليت مؤسسات بيمه خارجي شد . دو سال پس از تأسيس شركت سهامي بيمه ايران يعني در سال 1316 ، « قانون بيمه » در 36 ماده تدوين شد و به تصويب مجلس شوراي ملي رسيد . پس از آن نيز مقررات ديگري در جهت كنترل و نظارت بر فعاليت مؤسسات بيمه از طريق الزام آنها به واگذاري 25 درصد بيمه نامه هاي صادره به صورت اتكايي اجباري به شركت سهامي بيمه ايران وضع شد ؛ در اين رهگذر ، الزام به بيمه كردن كالاهاي وارداتي و صادراتي و اموال موجود در ايران و ايرانيان مقيم خارج از كشور نزديكي از مؤسسات بيمه كه در ايران به ثبت رسيده اند ، بر استحكام شركتهاي بيمه افزود .



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

بازدید : 113 1394/05/15 نظرات (0)

خرید و دانلود فایل پایان نامه تاثیر قرآن و حدیث در ادب فارسی

قیمت:110000ریال

موضوع:

لینک خرید و دانلود فایل پایان نامه تاثیر قرآن و حدیث در ادب فارسی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

اهمیت تحقیق:

در دورانی که قرآن در برخی از کشور های اسلامی فقط برای کسب مقام و یا مزایای اقتصادی تلاوت می شود و شعرای آن ها بدون تاثر از قرآن شعر می سرایند بر خود لازم دانستیم به گردآوری این مطالب بپردازیم. امید است توانسته باشیم با انجام این کار به سطح آگاهی خود و دیگران افزوده باشیم.

1-5- سئوالات تحقیق

1- عوامل مؤثر بر تاثیرگذاری قرآن و حدیث در ادب پارسی کدام است؟

2- تا چه حد شعرای فارسی زبان از آیات قرآن در اشعار خود تأثیر پذیرفته اند؟

3- از میان شعرای متقدم کدامیک از آیات و احادیث در شعر خود بهره گرفتند؟

4- میزان استفاده حافظ از احادیث و قرآن در اشعارش تا چه اندازه بوده است؟

5- داستان يوسف از ديدگاه مولوي چگونه است؟

6- آيا سنايي در اشعار خئد به تصوير پردازي قرآن پرداخته است؟

7- آيا شهريار در اشعار خود از نهج البلاغه بهره برده است؟

1-6-فرضيه ها

1- ادبيات فارسي از كلام قرآن بهره هاي فراواني گرفته است.

2- برخي از شعراي متقدم از آيات و احاديث در شعر خود بهره گرفته اند.

3- ميزان استفاده حافظ از احاديث و قرآن در اشعار وي زياد بوده است.

4- مولوي داستان حضرت یوسف را در اشعار خود بررسی کرده است.

5- سنایی در اشعار خود به تصویر پردازی قرآن پرداخته است.

6- شهريار در اشعار خود از نهج البلاغه بهره برده است.

1-7- كليد واژه ها

ادبیه:جمع«ادب» است و دانش های متعلق به ادب، در اصل(فنون ادبیه) یا (علم ادبیه) بوده است و بعد(ادبیه) صفت جعلی موصوف را جمع بسته اند.

ادب: 1- فرهنگ ، دانش2- دانشی که قدما آن را شامل: لغت، صرف ، نحو ،معانی، بیان، بدیع، عروض و قافیه، انشاء و تاریخ دانسته اند و آن را ادبيات گويند.

حدیث: هر چه که از آن خبر دهند و نقل قول کنند. خبری که رسول(ص) و ائمه نقل کنند.

پارسی:منصوب به فارسی است.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

بازدید : 94 1394/05/15 نظرات (0)

متن كامل قصص قران

قیمت:557000ریال

 

موضوع:

متن كامل قصص قران

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

خلقت آدم

خدای متعال زمین را در دو روز آفرید، و در آن كوه ها قرار داد، و آنرا در میان همة كرات پر بركت نمود و در چهار روز رزق هر جنبندة محتاج روزی را تقدیر كرد، آنگاه بآسمان كه در آن موقع بصورت گازی بود بپرداخت، پس آسمان و زمین را گفت باید خواه ناخواه بیایید، گفتند از سر طاعت و فرمانبرداری آمدیم.

آنگاه بعرش پرداخت و آفتاب و ماه را مسخر فرمود، و آن دو را محكوم كرد تا هر یك برای مدتی معین بجریان بیفتد، آنگاه فرشتگان را كه همواره او را با حمد او تسبیح می گویند و اسم او را تقدیس و او را به خلوص عبادت می كنند بیافرید.

و سپس اراده و مشیتش تعلق گرفت و حكمتش اقتضا كرد كه آدم و ذریة او را بیافریند تا در زمین ساكن گشته و آنرا را آبادان سازند، ملائك را از تصمیم خود خبر داد كه بزودی مخلوق دیگری خلق میكند كه در زمین به تكاپو برخیزند و بهر سویش روان شوند، و نسل خود را در اطراف آن بپراكنند، و از روئیدنیهایش بخورند و خیراتی را كه در شكم آن است استخراج كنند و دسته دسته جانشین یكدیگر شوند.

ملائكه كه خداوند ایشان را برای عبادت برگزید و نعمت خود را بر آنان فراوان كرده و مشمول فضل خود قرارشان داده و بخوشنودی خود موفقشان فرموده و بسوی اطاعت خود هدایتشان كرده بود چون این خبر را شنیدند ترسیدند مبادا این تصمیم جهت تقصیری اتخاذ شده باشد كه از آنان سر زده، و یا فردی از افراد ایشان مخالفتی كرده باشد.

لذا بدون درنگ در مقام تبرئه خود بر آمده گفتند چگونه خواهی بندگانی غیر ما خلق كنی و حال آنكه ما همواره بحمد تو تسبیح گوی تو بوده و ترا تقدیس می كرده ایم؟ علاوه این بندگانی كه می خواهی خلق كنی و در زمین خلیفه خود قرارشان دهی بطور مسلم بر سر آن منافعی كه تو در زمین قرار داده ای اختلاف خواهند كرد، و در ربودن آن از یكدیگر فساد برخواهند انگیخت و خونهایی بسیار خواهند ریخت و جان هایی پاك و بی گناهی را نابود و تباه خواهند ساخت.

فرشتگان این گفتار را بمنظور بر طرف ساختن شبهه و وسوسه بمیان آوردند، و یا باین امید آن را پیش كشیدند كه شاید بدین وسیله خود را خلیفه در زمین كنند، چون فكر می كردند كه ایشان از هر جنس جنبنده دیگر در رعایت نعمت خداوند سبقت داشته و بمعرفت حق او اولی هستند، نه این كه در حكمت خدا شك داشته و خواسته باشند باین وسیله عمل خداوند را ناپسند دانسته و یا خلیفة او و ذریة او را عیب جویی كرده باشند، چون فرشتگان اولیاء خدا و مقربین درگاه او و بندگان محترم اویند، و هرگز خلاف گفته او كلامی ندارند و همواره بفرمان او عمل می كنند. لذا خدایتعالی هم جوابی كه بایشان داد جوابی بود كه شبهة ایشان را برطرف سازد، و دلهایشان را آرامش بخشد.

خدای تعالی فرمود: من در این باره مصالحی می بینم كه شما بدان وقوفی ندارید پس بزودی نسلی را كه خواسته ام خلیفة من باشند[1] پدید آورم، و شما هم بزودی بحكمت آن واقف خواهید شد، و آن مصالحی را كه بر شما پوشیده بود درك خواهید نمود پس وقتی پیكرة او را پرداخته و از روح خود در آن پیكره دمیدم شما بی درنگ در برابرش بسجده در آئید. «فإذا سوَّیته و نفخت فیه من روحی فقَعوا له ساجدین».

خدایتعالی پیكرة آدم را از گلی خام و ریخته شده معتدل و موزون خلق فرمود آنگاه از روح خود در آن دمید، و جان در همه جای آن پیكر دویدن گرفت انسانی تمام عیار و كامل شد، سپس ملائكه را دستور داد تا او را سجده كنند، همه با خضوع فرمان پروردگار خود را اطاعت نموده نزد آدم آمدند، و او را تعظیم كرده صورت ها بخاك نهادند.

از میان ایشان تنها ابلیس فرمان خدای را عصیان كرده و از فرمانبرداری او سر پیچید، آری از خضوع در برابر آدم استكبار كرده و از كافران شد.

خداوند از او سبب امتناع و حكمت تخلفش را سوال كرده پرسید: چه چیز را ترا از سجده در برابر كسی كه من بدست قدرت آفریدم باز داشت؟ آیا استكبار كردی یا آنكه خود بزرگتر از آنی كه مرا اطاعت كنی؟» ابلیس كه خود را از جهت گوهرة ذات بهتر از آدم می پنداشت و خیال میكرد هیچ موجودی بقدر و منزلت او نیست در جواب گفت «من از او برترم، تو مرا از آتش و او را از خاك آفریدی».

بهمین صراحت عصیان و مخالفت و بهتان خود را آشكار ساخت، و از امر خدا سر باز زده از سجده برای كسی كه دست قدرت اویش آفرید استنكاف ورزید و كافر گشت.

خداوند او را بخاطر عصیان و مخالفتش مجازات نموده به وی فرمود: «از بهشت بیرون شو كه تو راندة درگاهی، و دوری از رحمت من تا روز جزا بر تو است» «فاخرج فانّك رجیم و إنَّ علیك لعنتی إلی یوم الدِّین»

ابلیس از پروردگارش درخواست كرد كه او را تا روز قیامت زنده بدارد، خداوند در جوابش فرمود: «آری تو تا روزی معلوم و زمانی معین مهلت داری» ابلیس بجای این كه فضل خدایرا را كه درخواستش را اجابت فرموده و آرزویش را تحقق داد شكرگزاری كند كفران نعمت نموده و گفت: بخاطر این كه مرا گمراه ساختی من به یقین بر سر صراط مستقیم و راه راست تو بانتظار بندگانت می نشینم و برای گمراه ساختن ایشان كمین كرده و دراین باره منتهی كوشش خود را بكار می برم «از پیش و پشت سر» و راست و چپشان درآمده اغفالشان می نمایم و كاری خواهم كرد كه تو بیشتر ایشانرا وظیفه شناس و شكرگزار نیابی».

 



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

بازدید : 115 1394/05/15 نظرات (0)

خرید و دانلود فایل پایان نامه اصول و مبانی امنیت در شبکه های رایانه ای

قیمت:130000ریال

موضوع:

پایان نامه اصول و مبانی امنیت در شبکه های رایانه ای

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

هدف از ارائه ی این پروژه معرفی اصول و مبانی امنیت در شبکه های کامپیوتری می باشد .در ابتدا به تعاریف و مفاهیم امنیت در شبکه می پردازیم .

در مبحث امنیت شبکه ،منابع شبکه وانواع حملات ،تحلیل خطر ،سیاست های امنیتی ،طرح امنیت شبکه و نواحی امنیتی به تفضیل مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرد .

برای حفظ امنیت شبکه نیاز است تا مراحل اولیه ایجاد امنیت و سیتم های عامل و برنامه کاربردی مناسب لحاظ شود .در ادامه به انواع حملات در شبکه های رایانه ای پرداخته ایم و برای افزایش امنیت در سطح شبکه به AUDITING ، کامپیوترهای بدون دیسک ،به رمز در آوردن داده ها و محافظت در برابر ویروس پرداخته ایم .

و اما روشهای تامین امنیت در شبکه که عبارتند از : دفاع در عمق ،فایروال و پراکسی که به طور کامل تشریح شده است .و در ادامه سطوح امنیت شبکه ، تهدیدات علیه امنیت شبکه ، امنیت شبکه لایه بندی شده، ابزارها و الگوهای امنیت شبکه ،مراحل ایمن سازی شبکه ، راهکارهای امنیتی شبکه ،مکانیزم های امنیتی و الگوریتم جهت تهیه الگوی امنیت شبکه توضیح داده شده است .



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

بازدید : 102 1394/05/15 نظرات (0)

خرید و دانلود پایان نامه امكان فرآوري كانسارهاي واناديوم و تنگستن دار

قیمت:90000ریال

موضوع:

خرید و دانلود پایان نامه امكان فرآوري كانسارهاي واناديوم و تنگستن دار

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

چكيده

واناديوم محصول فرعي مهمي است كه به طور وسيع در آلياژهاي فروس و غير فروس بكار برده مي شود. ميزان جهاني واناديوم از منابعي مانند مواد اوليه چگاله ها،
سرباره هاي فلز كاري و پس مانده هاي نفتي بدست مي آيد. مواد معدني حاوي واناديوم عبارتند از: كارنوتيت، موتراسيت، پاترونيت، دشلوليت و وانادنيت. سرباره هاي صنايع آهن يك منبع اصلي واناديوم اند در حال حاضر منابع شناخته شده واناديوم نيازهاي قرن آينده را برآورده مي سازد. مواد حاوي واناديوم بوسيله چند روند از قبيل كاهش كلسيم، ليچينگ، خروج هلال و تبادل يوني براي بدست آوردن واناديوم به شكل يك فلز فرو واناديوم، پنتوكسيد واناديوم و يا شكل مواد شيميايي مختلف فرآورده مي شود.

ميزان عنصر و تقاضاي واناديوم در طول 2 سال گذشته ثابت بوده است و در حال كاهش قيمت است.

توليد كنندگان اصلي واناديوم شامل چين، آفريقاي جنوبي و روسيه است، در حالي كه ميزان كمتري در كشورهاي استراليا، آمريكا توليد مي شود.

مواد خام ثانويه مانند سرباره هاي فولاد كاري و يا پس مانده هاي ديگر صنايع حاوي واناديوم، مانند كاتاليزورها و يا خاكستر كوره نفت سوز، مي توانند پيش از مصرف نهايي به منظور توليد واناديوم مورد استفاده قرار گيرند. بدين ترتيب، به مانند پردازش اوليه، ليچينگ قليايي بايد در يك كوره گردان و يا يك كوره چند اجاقي انجام گيرد. اين فرآيند واناديوم را كه به طور مستحكمي در داخل ساختار معدني اسپيل جاي گرفته، به وانادي قابل شستشو تبديل مي كند.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

بازدید : 107 1394/05/15 نظرات (0)

خرید و دانلود فایل پایان نامه اصول پرورش کرم ابریشم

قیمت:90000ریال

موضوع:

پایان نامه اصول پرورش کرم ابریشم

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تاريخچه كرم ابريشم

گونه اهلي كرم ابريشم كه پرورش آن از آغاز تا به امروز متداول بوده و تقريباً در چهار هزار و ششصد سال پيش به طور اتفاقي توسط ملكه چين ( سي لينگ شي ) در هنگام قدم زدن در جنگلي با پيدا كردن پيله اي از روي درخت توت و تنيدن تارهاي آن به دور انگشت خود كشف و بدين ترتيب رازي از طبيعت آشكار گرديد.در حقيقت اين پديده اتفاقي به تدريج پايه گذار صنعت پرورش و تهيه ابريشم در جهان شده و بعدها اين شاهزاده خانم در تاريخ به الهه ابريشم ، ملقب گرديد. تا مدتها پس از كشف ابريشم راز تهيه آن در انحصار چين بود امپراطوران چين در طي قرون متمادي همواره سعي كردند تا اسرار تهيه آن را از جهانيان پنهان دارند، حتي حكومت چين براي كساني كه مي خواستند راز تهيه ابريشم را به خارج از كشور انتقال دهند مجازات مرگ تعيين كرده بودند . با وجود اين سختگيريها تا نيم قرن ، چين تنها كشور توليد كننده ابريشم در جهان بود.استقبال وسيع و همه جانبه مردم دنيا از ابريشم و سود آوري تجارت اين كالا آن چنان مورد توجه واقع گرديد كه براي تجارت آن جاده اي ساخته شد كه يازده هزار كيلومتر طول داشت و شهر هسيان چين را به رم شرقي متصل مي كرد. اين جاده از تركستان ـ سمرقند گذشته و به مرزهاي ايران مي رسيد و پس از عبور از طوس ، دامغان ، گرگان و ري به قزوين و از آنجا به شعباتي متصل مي شد كه شاخه اي از آن به تركيه و بعد به اروپا متصل مي گشت . در ضمن براي اينكه كاروان هاي حامل ابريشم به سلامت مسير تا اروپا را طي نمايند مرتباً بين ايران و چين نمايندگاني در رفت و آمد بودند.در تمام اين مدت سختگيري هاي امپراطوران چين ، به منظور حفظ انحصار تهيه ابريشم زيادتر مي شد و هر روز مقررات سخت تري وضع مي كردند با وجود چنين سياست وحشت و استتاري ، نوشته اند به سال 419 ميلادي شاهزاده خانم ديگري از چين كه به ازدواج فرمانرواي كشور تركستان در آمده بود ، براي نشان دادن درجه محبت و فداكاري خود با استقبال از مرگ چندين عدد تخم نوغان را در لابلاي موهاي خود پنهان و به عنوان هديه اي در تركستان تقديم همسرش كرد.و بدين ترتيب تهيه ابريشم از انحصار چين خارج گرديد



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

بازدید : 165 1394/05/15 نظرات (0)

خرید و دانلود فایل پايان نامه آشنایی با مفاهیم پایگاه داده

قیمت:90000ریال

موضوع:

پايان نامه آشنایی با مفاهیم پایگاه داده

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

پایگاه داده ها در ساده ترین وجه به مشابه مخزنی میماند که اطلاعات و داده ها به صورت منسجم و احتمالا ساخت یافته در آن نگهداری میشود . این مخزن میتواند یک فایل متنی یا باینری ساده باشد .
همزمان با پیدایش تکنولوژی ذخیره سازی اطلاعات و فایلها ، پایگاه داده ها نیز متولد شد و همزمان با رشد تکنولوژی ذخیره و بازیابی اطلاعات و سیستم فایلینگ ، پایگاه داده ها نیز به صورت موازی و با آن رشد کرد . پایگاه داده ها از زمان تولد تا کنون پنج نسل را سپری کرده است.
همزمان با گسترش نیاز کاربران برای ذخیره سازی و بازیابی اطلاعات برنامه نویسان متعددی اقدام به ایجاد برنامه هایی با اهداف و کاربردهای متفاوت کردند . صرف نظر از برنامه هایی که از نظر کاربرد کاملا متفاوت بودند برنامه هایی نیز وجود داشتند که ماهیت و کاربرد یکسانی داشتند ولی توسط برنامه نویسان متعدد ایجاد شده بودند . بهترین مثال برای این مطلب دفـتـــرچـــه تلـفــن میباشد . چندین و چند نسخه متفاوت دفترچه تلفن موجود بود که همه آنها امکانات کاملا مشابهی داشتند ولی الگوریتمها و روشهای برنامه نویسی آنها کاملا متفاوت بود.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

بازدید : 106 1394/05/15 نظرات (0)

خرید و دانلود فایل پایان نامه اصول طراحی آنتنهای حلقوی

قیمت:90000ریال

موضوع:

پایان نامه اصول طراحی آنتنهای حلقوی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

از آغاز تمدن بشری مخابرات اهمیت اساسی را برای جوامع انسانها داشته است . در مراحل اولیه مخابرات توسط امواج صوتی از طریق صدا صورت می گرفت . با افزایش مسافات لازم برای مخابرات ابزارهای مختلفی مانند طبلها ، بوقها و غیره ارائه شدند .

برای مسافات طولانیتر روشها و وسائل ارتباطات بصری مانند پرچمهای خبری و علائم دودی در روز و آتش در شب به کار برده شدند .

البته ابزارهای مخابراتی نوری از قسمت مرئی طیف الکترومغناطیسی استفاده میکنند. تنها در تاریخ اخیر بشر است که طیف الکترومغناطیسی خارج از ناحیه مرئی برای ارتباطات راه دور از طریق امواج رادیوئی به کار برده شده است .

آنتن رادیوئی یک قطعه اساسی در هر سیستم رادیوئی می باشد . یک آنتن رادیوئی یک ابزاری است که امکان تشعشع یا دریافت امواج رادیوئی را فراهم می سازد .

به عبارت دیگر ، یک آنتن یک موج هدایت شده روی یک خط انتقال را به یک موج فضای آزاد در حالت ارسال و برعکس در حالت دریافت تبدیل می کند . بنابراین ، اطلاعات می تواند بدون هیچ گونه ساختار و وسیله واسطه ای بین نقاط و محلهای مختلف انتقال یابد .



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

بازدید : 117 1394/05/15 نظرات (0)

ترجمه مقاله چشم انداز های مناظر کشاورزی

قیمت:90000ریال

موضوع:

ترجمه مقاله چشم انداز های مناظر کشاورزی : تعاملات گونه ها و حرکت دشمنان طبیعی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

چکیده ترجمه:
چشم انداز های کشاورزی می تواند به عنوان بخشی از تکه های زیستگاه پراکنده با ماتریس خصمانه ، و یا به عنوان یک گرادیان از تکه های مختلف مناسب تا نامناسب برای گونه های مختلف مشخص می شود. بندپایان از طریق این مناظر به حرکت خود ادامه داده و با طیف وسیعی از لبه ها ، با نفوذپذیری مختلف مواجه میشوند . تکه های پوشش گیاهی بومی مناظر ممکن است از دشمنان طبیعی آفات زراعی با ارائه میزبان های جایگزین برای زنبورهای انگل و یا عمل به عنوان یک منبع برای حشرات درنده پشتیبانی کند . ما این امر را با تعیین کمیت تعاملات گونه ها و اندازه گیری جنبش در سراسر لبه هایی با انواع مختلف بررسی کردیم. تنوع بالا ی گونه های زنبور میزبان درتکه های گیاهی بومی استفاده می شود، با این حال چند نمونه از گونه های زنبور را با استفاده از همان میزبان در هر دو پوشش گیاهی بومی و محصول ( کانولا ) ثبت کردیم . با این حال ، به تراکم های کلی زنبور از پوشش گیاهی بومی دست پیدا نکردیم . از گروه زنبوری که مورد بررسی قرار گرفت ، زنبور شته ( Braconidae : Aphidiinae ) غالبا از پوشش گیاهی بومی به کانولا مهاجرت کرد. در مقابل، زنبور کرم ( های Braconidae : میکرو gastrinae معمولا از مزارع غلات به کانولا نقل مکان کرد. هر دو نمونه نشان داد که هم شته ها و هم زنبور ها از پوشش گیاهی بومی نقل مکان میکنند و در مقابل ، شکارچیان معمول از پوشش گیاهی بومی ( در سراسر فصل ) کمتر نقل مکان کرد . مزایای خالص فصل طولانی و یا معایب پوشش گیاهی بومی برای خدمات کنترل آفات برای ارزیابی آن مشکل است . به نظر می رسد که لبه هابا انواع مختلف به تغییر الگوهای حرکت دشمنان طبیعی بیشتر از گونه های آفت گیاه خوار میپردازند و این ممکن است خدمات کنترل آفات را تحت تاثیر قرا ر دهد
بعد از خرید این موارد را دریافت میکنید :
1- مقاله انگلیسی 9 صفحه
2- ترجمه روان 14 صفحه

 



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

بازدید : 131 1394/05/15 نظرات (0)

ترجمه مقاله رسوایی های حسابداری، مشکلات اخلاقی و چالش های آموزشی

قیمت:85000ریال

موضوع:

ترجمه مقاله رسوایی های حسابداری، مشکلات اخلاقی و چالش های آموزشی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

چکیده ترجمه
زمانی که تقلب شرکتی یا رسوایی حسابداری پیش می آید، یکی از عواقب معمول آن بی نظمی در گزارش های مالی می باشد؛ چنین مواردی منتهی به بی اعتمادی و بلاتکلیفی شده و منجر به کاهش کارامدی تصمیمات در چنین گزارش هایی می گردد. نشان داده شده است که افشای رسوایی های حسابداری به ویژه در شرکت های معروف امریکا، اطمینان سرمایه گذاران و دید عموم مردم از شرکت ها و کار حسابداری را کاهش می دهد. ترنر(٢٠٠٢) اعلام کرده است که اعتبار بازارهای مالی و فعالیت های اقتصادی، بر روی توانایی حسابداران برای بازگرداندن اعتماد در سیستم گزارش دهی مالی قرار دارد. خبرگزاری CBA/ طبق رای گیری نیویورک تایمز ( ٢٠٠٢) اعلام کرده است که ٧ نفر از ١٠ متقاضی تصریح کرده اند، رسوایی حسابداری و فعالیت های دیگری که منتهی به ورشکستگی شرکت انرون شد، در شرکت های دیگر نیز بسیار گسترده است. چرا چنین فعالیت حسابداری مورد تردید بوده و فعالیت های شرکتی اینقدر گسترده می باشند؟ این موارد چه تاثیری بر روی اعتبار، فرهنگ و رفتار شرکت دارد.
بعد از خرید این موارد را دریافت میکنید :
1- مقاله انگلیسی 10 صفحه
2- ترجمه روان 10 صفحه



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

بازدید : 183 1394/05/15 نظرات (0)

پايان نامه بررسي شيوه‌هاي افزايش بهره‌وري اماكن، تاسيسات و تجهيزات ورزشي

قیمت:110000ریال

موضوع:

خرید و دانلود پايان نامه بررسي شيوه‌هاي افزايش بهره‌وري اماكن، تاسيسات و تجهيزات ورزشي

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

 

بهره‌وري و كاربرد وسيع اين مفهوم در عرصه‌هاي گوناگون زندگي فردي و اجتماعي انسان روندي فزاينده داشته است. سوابق تاريخي نشان مي‌دهد كه براي اولين بار در سال 1766 ميلادي در يك سند رسمي (Productiuity) با مفهوم بهره‌وري، مورد استفاده قرار گرفته است. به طور كلي، بهره‌وري را همان خارج قسمت ستاده به نهاده تعريف كرده‌اند. بهره‌وري فقط در نسبت ستاده به داده خلاصه مي‌شود و در صورتي رقمي و عددي به خود مي‌گيرد كه درك و مقايسه ميزان رشد آن نسبت به قبل به مراتب ساده‌تر از وجوه ديگر است و از آنجا خود اين نگرش هم تحت تاثير قرار مي‌گيرد و به بيان ساده بهره‌وري مي ‌شود، نسبت ستاده به داده به ميزان تحقق اهداف تعريف شده، تغيير مي يابد و مفهومي عميق تر پيدا مي‌كند. تلاش براي افزايش بهره‌وري جدي ترين مبارزه‌اي است كه مديريت در آستانه قرن بيست و يكم با آن روبروست و به نظر مي‌رسد در عصر ما، كارآيي و بهره‌وري بالاترين هدف و ارزشمندترين مقصد همه مديران است. بهره‌‌وري به طور معجزه آسايي موجب بالا رفتن شگرفت معيارها و كيفيت زندگي در كشورهاي پيشرفته شده است و اين حركت از يك قرن پيش تا به حال همچنان ادامه دارد.

بكارگيري دانش و شيوه‌هاي ارتقا بهره‌وري در بسياري از عرصه‌هاي اجتماعي و در موارد گوناگون به منظور دست يابي به كيفيت هاي مورد نظر توصيه مي شود. ورزش كه يكي از پديده‌هاي محبوب عصر ما تلقي مي‌شود نيز يكي از موضوعاتي است كه در دانش بهره‌وري مورد توجه مي‌باشد. يكي از اين ديدگاهها كه زاويه تازه‌اي از موضوع بهره‌وري را مورد ارزيابي قرار مي دهد، اندازه گيري بهره‌وري در اماكن ورزشي است كه كاري است تازه و بديع.

ارتقا بهره وري اماكن ورزشي و بخش هاي خدماتي از اين دست، نه تنها در كشور ما بلكه در سطح بين‌المللي نيز در ابتداي راه خود مي‌باشد و احتمالاً بزرگترين و دشوارترين چالشي است كه مديريت ورزشي در كشورمان در حال حاضر و در دهه‌هاي آينده باآن روبرو خواهد بود.

مستندات مربوط به تحليل عمليات عمراني بخش تربيت بدني و ورزش طي ده سال 67-1376 نشان مي‌دهد كه 104 درصد بيش از اعتبارات مصوبهاي برنامه هاي پنجساله اول و دوم در اختيار اين بخش قرار داده شده است. اين امر نشان دهنده توجه بيشتر به ايجاد و توسعه اماكن و تاسيسات ورزشي مي‌باشد. در حاليكه همين مستندات پائين بودن استفاده از تاسيسات ورزشي در مقايسه با ظرفيتهاي موجود را تاكيد كرده‌اند. بنا به دلايل مختلف از جمله فقدان اطلاعات و آمار صحيح و دقيق ساعات بهره‌برداري و استفاده از تاسيسات ورزشي موجود در نوبت كاري مختلف در كليه روزهاي هفته و ماههاي سال، نداشتن سيستم هاي مناسب مالي و كمبود نيروي متخصص، تاكنون تعيين و محاسبه شاخص هاي بهره‌وري بخش ورزش در حوزه اماكن ورزشي امكان پذير نشده است.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

بازدید : 154 1394/05/15 نظرات (0)

خرید و دانلود پايان نامه بررسي سيستم هاي سوخت رساني كاربراتوري انژكتوري

قیمت:130000ریال

موضوع:

خرید و دانلود فایل پايان نامه بررسي سيستم هاي سوخت رساني كاربراتوري انژكتوري و مقايسه آنها

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

در ابتدا به نحوه عملكرد سيستم سوخت رساني كاربراتوري پرداخته ، سپس به چگونگي اصلاح نواقص موجود در كاربراتور پرداختيم و ديديم كه با وجود اصلاح كاربراتور (كاربراتور در ابتدا ساختمان بسيار ساده اي داشت) و پيچيده تر شدن ساختمان كاربراتور كه بواسطه لحاظ كردن پارامترهاي مختلف در حالتهاي مختلف نظير استارت زدن – كار با دور آرام – كار با دور زياد و از اين گونه موارد ... باز هم نواقص زيادي در كاركرد كاربراتور مشاهده مي شود . شايد به همين خاطر بود كه مهندسان و متخصصان را بر آن داشت كه از سيستم پيشرفته انژكتور (تزريق سوخت) استفاده كنند .

همانطور كه قبلاً اشاره كرديم تزريق سوخت سابقه تاريخي درازي دارد . اما چرا اين وقفه بلند در استفاده از انژكتور بوجود آمد ؟! شايد به دليل اين كه در آن روزگار هزينه چنين كاري بسيار سنگين بوده و يا اينكه مشكل كامپيوتر بوده ، بهرحال در اين خصوص به تفصيل قبلاً صحبت كرديم . در هر صورت در چند سال اخير زمينه مناسب براي چنين حركتي فراهم شده و اين حركت نيز صورت گرفته تا آنجا كه به كشور ما نيز رسيده .

حال به اختصار اگر در مورد مزاياي سيستم رساني انژكتوري نسبت به

كاربراتوري بخواهيم صحبت كنيم مي توانيم به اين موارد بطور كلي اشاره كنيم ؛

تنظيم بودن خودرو به مدت زمان بيشتر و نياز كمتر به تنظيم هاي پي در پي . نسبت سوخت و هواي متناسب تر با حالت و وضعيتي كه خودرو در آن قرار دارد و جلوگيري از احتراق ناقص و ايجاد نسبت تراكم مناسب تر و ... كه همه اين موارد يعني تاثير مثبت در قدرت و توان موتور و كاهش آلاينده ها .



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

بازدید : 93 1394/05/15 نظرات (0)

خرید و دانلود پايان نامه بررسي طراحي پستKV 63 230 كرج و سيستم حفاظتي آن

قیمت:150000ریال

موضوع:

خرید و دانلود پايان نامه بررسي طراحي پستKV 63 230 كرج و سيستم حفاظتي آن

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

امروزه مي توان گفت كه تمام وسايل صنعتي و خانگي و تجاري بطور مستقيم يا غير مستقيم با انرژي الكتريكي سروكار دارند كه نحوه توليد و توزيع اين صنعت عظيم متضمن هزينه ها، نيروها و تخصص هاي مختلف است. يكي از مهمترين بخشهاي صنعت برق همانا طراحي و احداث پست هاي فشار قوي مي باشد كه به علل گوناگون ضروري مي نمايد كه از جملة اين علتها :

1- مصارف صنعتي، خانگي و تجاري در تمام ساعات روز يكنواخت نمي باشند . بدين معني‌كه مصارف خانگي بيشتر در شبها مورد استفاده قرار مي گيرند و مصارف تجاري بيشتر در ساعت روز و مصارف صنعتي به نسبه مصارف يكنواختي در طول شبانه روز دارند. اين ناهمگوني مصارف در طول ساعات شبانه روز سبب مي گردد كه اگر بفرض شهري يا منطقه أي صنعتي باشد در تمام روز يكنواخت انرژي الكتريكي توليد مي گردد. در حاليكه براي شهرها يا بخش هايي كه عمدتاً مصارف روشنائي و خانگي دارند در ساعات شب، پيك توليد داشته باشند و در ساعات روز كمتر انرژي توليد گردد .

2- مراكز توليد برق (نيروگاهها) متضمن هزينه هاي ثابت و مخارج جاري كه شامل هزينه هاي پرسنلي و استهلاك دستگاهها و سوخت مصرفي مي باشد .

3- از آنجا كه توليد انرژي الكتريكي بعواملي چون انرژي اوليه يعني نيروي ( آب، سوخت، زغال، گازوئيل و غيره ) نياز دارد بنابراين نيروگاهها برحسب ميزان دسترسي به سوخت و انرژي هاي مختلف احداث مي گردند. براي مثال نيروگاه آبي در جائيكه امكان ايجاد سد وجود دارد و نيروگاه بخار در نقاطي كه نزديك مراكز سوخت است ايجاد مي‌گردد .

4- چون مراكز مصرف با توجه به آنچه كه در مورد بند 3 توضيح داده شده عموماً در جوار مراكز توليد نيستند لذا لازم است برق بواصل دور منتقل شود. ولتاژ انتقالي با فاصله و قدرت مصرفي بستگي دارد. بطور كلي هر چقدر طول مسير يا قدرت انتقالي بيشتر باشد ولتاژ بيشتر مورد نياز است .

5- براي اينكه بتوان از انرژي الكتريكي كه مورد نياز مثلا"درنقطه A نمي باشد درمحل ديگري مانندB استفاده كرد لازم است كه شبكه ارتباط دهنده ما مركز توليد و مصرف مانند شبكه سراسري برق ايران وجود داشته باشد .

6- چون لازم است كه از يك طرف در نقاط مختلف ( توليد، انتقال و توزيع ) ولتاژهاي متفاوت داشته باشيم و از طرف ديگر شبكه ارتباطي وجود داشته باشد بنابراين مراكزي كه اين اعمال ( وصل كردن و تبديل سطح ولتاژ هر نقطه با نقاط مختلف ديگر ) را بتوانند انجام دهند ضرورت پيدا مي‌‌كند كه اين مراكز به پست هاي فشار قوي موسوم است



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

بازدید : 115 1394/05/15 نظرات (0)

مقایسه رضایت از زندگی زناشویی در زنان شاغل و خانه دار

قیمت:100000ریال

موضوع:

مقایسه رضایت از زندگی زناشویی در زنان شاغل و خانه دار

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

فهرست مطالب

عنوان صفحه



فصل اول : كلیات پژوهش

مقدمه ............................................. 1

بیان مسئله ........................................ 3

سوالات پژوهش ....................................... 4

فرضیه‌های پژوهش .................................... 4

اهداف پژوهش ....................................... 4

اهمیت و ضرورت پژوهش ............................... 5

تعریف متغیرهای پژوهش .............................. 6

فصل دوم : پیشینه‌های پژوهش

مقدمه ............................................. 7

تعریف ازدواج ...................................... 8

عشق و ازدواج ..................................... 10

مقاصد ازدواج ..................................... 10

رضایت زناشویی .................................... 11

12 نكته مهم مربوط به مكمل‌های زناشویی در ازدواج ... 12

اشتغال زن ........................................ 14

تعریف شغل و اشتغال ............................... 14

علل كار كردن ..................................... 15

اشتغال زنان و برداشتهای متعدد .................... 16

انگیزه‌ها و عوامل اشتغال زن ....................... 17

آثار و نتایج اشتغال زن ........................... 18

اثرات اشتغال زن بر شوهر........................... 19

زنان شاغل و رضایت از زندگی زناشویی ............... 20

مروری بر پژوهش‌های داخلی .......................... 21

مروری بر پژوهش‌های خارجی .......................... 22

فصل سوم : روش پژوهش

مقدمه ............................................ 24

طرح پژوهش ........................................ 24

جامعه آماری ...................................... 24

روش نمونه برداری ................................. 25

ابزار پژوهش ...................................... 25

پرسشنامة رضایت زناشویی اینریچ .................... 25

روایی و اعتبار پرسشنامه اینریچ ................... 27

روش ارائه و نمره گذاری پرسشنامه .................. 27

روش گردآوری داده‌ها ............................... 27

روش تحلیل آماری .................................. 28

فصل چهارم : یافته‌های پژوهش

مقدمه ............................................ 29

جدول 4-1 ......................................... 29

جدول 4-2 ......................................... 30

جدول 4-3 ......................................... 31

جدول 4-4 ......................................... 32

جدول 4-5 ......................................... 33

جدول 4-6 ......................................... 34

فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری

مقدمه ............................................ 35

خلاصه تحقیق ....................................... 35

نتیجه گیری ....................................... 36

پیشنهادها ........................................ 37

محدودیت ها ....................................... 37

منابع ............................................ 39



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

بازدید : 148 1394/05/15 نظرات (0)

ارزیابی رضایت مندی مشتریان شرکت دارو سازی

قیمت:122000ریال

موضوع:

ارزیابی رضایت مندی مشتریان شرکت دارو سازی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

ارزیابی رضایت مندی مشتریان شرکت دارو سازی


فهرست مطالب

مقدمه 2

بیان مسأله یا موضوع تحقیق 3

ضرورت انجام تحقیق 3

هدف از مطالعه موضوع 4

پیشینه تحقیق 5

فرضیات 5

تعریف عملیات متغیرها 6

ابزار گرد آوری داده‌ها 7

جامعه آماری 7

مراحل انجام تحقیق 7

تعریف مفاهیم 7

محدودیت‌ها- موانع و مشكلات تحقیق 9

بخش اول: آشنایی با صنعت داروسازی و ساخت محلولهای تزریقی 11

1- تاریخچه 11

ادویه ی مركبه و شناخت مفردات طبی 12

دارو شناسی در ایران 14

2- تكنولوژی 18

3- روش اجرایی عملیات تولید (مراحل ساخت محلولهای تزریقی) 19

ساخت محلول 25

بخش 2: مباحثی در مورد مشتری 27

1- مشتری کیست؟ 27

قبل از اینكه مشتریانتان تغییر رأی بدهند رفتارتان را تغییر دهید 27

مقدمه 27

حقایق مسلم درباره مشتریان 27

یكی از مدیران فورد در مورد مشتری می‌گوید: 28

مشتری سود است و هرچیزدیگر هزینه سربار 30

خودتان را به جای مشتری بگذارید 31

چرا مشتریانمان را از دست می‌دهیم 33

مشتری یعنی كسب و كار، كسب و كار یعنی مردم، مردم یعنی مشتری 34

هنری فورد در این خصوص می‌گوید: 35

هدف سازمان شما ایجاد مشتری است 36

اقدامات اساسی برای جلب مشتری بیشتر 37

با مشتریان خود ارتباط دائم داشته باشید. 39

هر یك از كاركنان شما باید مشتریانتان را ملاقات كنند. 40

2- «روش اجرایی نحوه ارتباط با مشتری و اندازه‌گیری رضایت مشتری» 43

تعاریف 44

شرح فعالیت‌ها 44

كلیات 44

ارتباط با مشتری 45

نحوه اندازه‌گیری میزان رضایت مشتری 47

3- «روش اجرایی رسیدگی به شكایت مشتریان» 49

تعاریف 50

مسئولیت و اختیار 50

شرح فعالیت‌ها 50

بخش سوم: بازاریابی 53

تعریف 53

1- استراتژی های عمده تقسیم بندی بازار 54

2- ارزشیابی و انتخاب استراتژی تقسیم بندی بازار 57

3- آمیخته های بازاریابی 61

«روش تحقیق» 71

مصاحبه و اخذ نظرات كتبی بوسیله پرسشنامه: 71

منابع اطلاعات 72

اطلاعاتی راجع به رؤسای بیمارستانها و مسئولین فنی داروخانه‌ها: 73

بررسی فرضیه‌ها: 74

فرضیه 1: 74

فرضیه 2: 75

فرضیه 3. 75

فرضیه 4. 76

فرضیه 5. 76

فرضیه 6. 77

تحلیل یافته‌های پرسشنامه ای 78

تبلیغات برای فروش 78

نتیجه گیری 80

پیشنهادات 80

توصیه به سایر دانشجویان 80

نمونه پرسشنامه 80

منابع: 80



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

تعداد صفحات : 182

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • سه شنبه 25 خرداد 1395
  • سه شنبه 31 فروردين 1395
  • چهارشنبه 25 فروردين 1395
  • يکشنبه 23 اسفند 1394
  • شنبه 22 اسفند 1394
  • سه شنبه 11 اسفند 1394
  • چهارشنبه 21 بهمن 1394
  • شنبه 17 بهمن 1394
  • دوشنبه 12 بهمن 1394
  • پنجشنبه 08 بهمن 1394
  • دوشنبه 04 آبان 1394
  • سه شنبه 14 مهر 1394
  • شنبه 07 شهريور 1394
  • پنجشنبه 05 شهريور 1394
  • دوشنبه 02 شهريور 1394
  • يکشنبه 01 شهريور 1394
  • شنبه 24 مرداد 1394
  • دوشنبه 19 مرداد 1394
  • يکشنبه 18 مرداد 1394
  • شنبه 17 مرداد 1394
  • پنجشنبه 15 مرداد 1394
  • چهارشنبه 14 مرداد 1394
  • سه شنبه 13 مرداد 1394
  • دوشنبه 12 مرداد 1394
  • سه شنبه 16 تير 1394
  • دوشنبه 15 تير 1394
  • شنبه 27 دی 1393
  • سه شنبه 23 دی 1393
  • دوشنبه 22 دی 1393
  • يکشنبه 07 دی 1393
  • سه شنبه 11 آذر 1393
  • شنبه 08 آذر 1393
  • پنجشنبه 06 آذر 1393
  • دوشنبه 03 آذر 1393
  • سه شنبه 27 آبان 1393
  • دوشنبه 26 آبان 1393
  • پنجشنبه 22 آبان 1393
  • پنجشنبه 15 آبان 1393
  • يکشنبه 11 آبان 1393
  • چهارشنبه 07 آبان 1393
  • دوشنبه 05 آبان 1393
  • پنجشنبه 01 آبان 1393
  • سه شنبه 29 مهر 1393
  • دوشنبه 28 مهر 1393
  • چهارشنبه 16 مهر 1393
  • پنجشنبه 10 مهر 1393
  • چهارشنبه 09 مهر 1393
  • سه شنبه 08 مهر 1393
  • دوشنبه 07 مهر 1393
  • شنبه 07 تير 1393
  • پنجشنبه 05 تير 1393
  • سه شنبه 03 تير 1393
  • دوشنبه 02 تير 1393
  • دوشنبه 26 خرداد 1393
  • شنبه 24 خرداد 1393
  • سه شنبه 20 خرداد 1393
  • شنبه 10 خرداد 1393
  • پنجشنبه 08 خرداد 1393
  • دوشنبه 05 خرداد 1393
  • پنجشنبه 01 خرداد 1393
  • سه شنبه 30 ارديبهشت 1393
  • چهارشنبه 24 ارديبهشت 1393
  • يکشنبه 21 ارديبهشت 1393
  • دوشنبه 01 ارديبهشت 1393
  • چهارشنبه 27 فروردين 1393
  • جمعه 22 فروردين 1393
  • شنبه 16 فروردين 1393
  • شنبه 02 فروردين 1393
  • دوشنبه 26 اسفند 1392
  • سه شنبه 20 اسفند 1392
  • چهارشنبه 14 اسفند 1392
  • دوشنبه 12 اسفند 1392
  • پنجشنبه 24 بهمن 1392
  • چهارشنبه 23 بهمن 1392
  • سه شنبه 22 بهمن 1392
  • چهارشنبه 11 دی 1392
  • دوشنبه 09 دی 1392
  • دوشنبه 02 دی 1392
  • شنبه 30 آذر 1392
  • دوشنبه 20 آبان 1392
  • چهارشنبه 15 آبان 1392
  • دوشنبه 29 مهر 1392
  • پنجشنبه 07 دی 1393
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3631
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 318
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 863
  • باردید دیروز : 379
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,943
  • بازدید ماه : 7,873
  • بازدید سال : 54,729
  • بازدید کلی : 904,720
  • کدهای اختصاصی