loading...
.:: تاک مقاله ::. پرپوزال ، دانلود مقاله و پروژه و پایان نامه
آخرین ارسال های انجمن
بازدید : 165 1394/05/14 نظرات (0)

خرید و دانلود فایل پایان نامه 2003 server با فهرست

قیمت:90000ریال

موضوع:

دانلود فایل پایان نامه 2003 server با فهرست

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

ویندوز سرور 2003 نسبت به ویندوز 2000 گام بزرگی به جلو محسوب می‌شود. برای مدیران شبکه‌های ویندوز NT هم این نگارش جدید سیستم‌عامل مایکروسافت آن قدر ابزار و کنترل‌های مدیریتی زیادی را به ارمغان آورده است که آنها را از ادامه کار با NT منصرف می‌کند.

ویرایش‌های ویندوز سرور 2003

* ویندوز سرور 2003 ویرایش standard

* ویندوز سرور 2003 ویرایش enterprise (نگارش‌های 32 و 64 بیتی)

* ویندوز سرور 2003 ویرایشdatacenter

* ویندوز سرور 2003 ویرایشweb server

ویرایش standard

ویرایش standard ویندوز سرور 2003 برای اغلب شبکه‌ها مناسب است. این ویرایش، چندپردازشی متقارن (SMP) چهارراهه و 4 گیگابابت RAM را پشتیبانی می‌کند. از ویرایش استاندارد می‌توان برای میزبانی network load balancing (ولی نه cluster services) و terminal server استفاده کرد.

ویرایش enterprise

ویرایش enterprise چنان طراحی شده است که همه نیازهای شرکت‌هایی با هر اندازه را برآورده می‌سازد. این ویرایش SMP هشت‌راهه، 32 گیگابایت RAM در نگارش سی و دو بیتی، 64 گیگابایت RAM در نگارش 64 بیتی، و همچنین خوشه‌بندی سرویس‌دهنده‌ها تا هشت گره را پشتیبانی می‌کند.

ویرایش enterprise جایگزین ویرایش advanced server ویندوز 2000 شده است.

ویرایش datacenter

ویرایش datacenter که قدرتمندترین ویندوز به شمار می‌آید در نگارش سی و دو بیتی، SMPی 32 راهه و در نگارش 64 بیتی، SMPی 64 راهه را پشتیبانی می‌کند. این ویرایش در نگارش سی و دو بیتی 64 بیتی 512 گیگابایت RAM را پشتیبانی می‌کند.

ویرایش web

این محصول جدید ویندوز برای ایجاد و راه‌اندازی سایت وب ساخته شده است. این ویرایش شامل IIS نگارش 6/0 و اجزای دیگری است که امکان میزبانی برنامه‌ها و صفحات وب و سرویس‌های وب XML را فراهم می‌کنند. از ویرایش web نمی‌توان برای راه‌اندازی مزرعۀ سرویس‌دهندۀ وب که به خوشه‌بندی نیاز دارد استفاده کرد، و در آن نمی‌توان هیچ گونه سرویس مدیریت شبکه مثل اکتیودایرکتوری، سرویس‌های DNS ، یا سرویس‌های DHCP را نصب نمود.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

بازدید : 120 1394/05/14 نظرات (0)

خرید و دانلود فایل پایان نامه EFQMموردبررسي در شركت ايرالكو

قیمت:130000ریال

موضوع:

دانلود فایل پایان نامه EFQMموردبررسي در شركت ايرالكو

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

پس از پيروزي انقلاب اسلامي ايران ، به منظور گسستن زنجير وابستگي و گام نهادن در خطوط كلي استقلال و خود كفائي صنعتي اقدامات موثر در جهت كاهش مصرف مصنوعات وارداتي و افزايش توان توليدي به عمل آمده است . در اين رابطه مي توان به يكي از با ارزش و در حال تكوين يعني صنعت آلومينيوم كه نقش مهم و موثري از نظر اقتصادي و صنعتي ايفا مي كند اشاره نمود . ارزش و مقام آلومينيوم و آلياژهاي آن از نظر مقدار توليد و مصرف آن در صنايع گوناگون به خاطر خواص فيزيكي ، مكانيكي و شيميايي منحصر به فردش بر كسي پو شيده نيست . در اينجا به منظور آشنايي با اين صنعت و كارخانه توليد آلومينيوم اراك ، مرحل مختلف توليد از آغاز تا بدست آمدن محصول ، بطور خلاصه تشريح مي گردد .

پيدايش آلومينيوم

اولين بار در حدود 2500 سال پيش ماده اي به فرمول 12H2O و KAL (SO4) 2 كه تركيبي از سولفات آلومينيوم ميباشد كشف و مورد استفاده قرار گرفت و از طرف PLINIUS نويسنده رومي بنام ALUME نامگذاري گرديد . به طور كلي عنصر آلومينيوم حدود 8 درصد پوسته زمين را تشكيل مي دهد و به علت ميل تركيبي شديد با اكسيژن ، اين فلز بصورت خالص در طبيعت يافت نمي شود . سال 1886 را مي توان آغاز پيشرفت صنعت آلومينيم دانست زيرا در اين سال دانشمند فرانسوي PAUL HERAULT و دانشمند آمريكايي MARTIN HALL هر يك مستقل و در يك زمان موفق شدند از طريق الكتروليز اكسيد آلومينيوم در كريوليت مذابه آلومينيوم توليد نمايند كه اين روش تاكنون نيز ادامه دارد . كريوليت ماده است كه بطور طبيعي در معادن كشور گروئلند يافت مي شود . امروزه براي تهيه اكسيد آلومينيوم كه نام صنعتي آن آلومينا است از بو كسيت كه سنگي است معدني استفاده مي گردد . اين سنگ اولين بار توسط دانشمند فرانسوي BERTHIER در نزديكي شهر LES BAUX در جنوب فرانسه كشف و بدان جهت بوكسيت ناميده شده سنگ بوكسيت تركيبي از هيد رو كسيد آلومينيوم ، اكسيد و يا هيدروكسيد آهن ، اكسيد تيتانيم و مقداري سيليكات هاي آلومينيوم است . اين سنگ در اثر فرسايش هاي شيميايي سنگهاي اوليه در دورانهاي مختلف جهان بوجود آمده است . ذخاير بوكسيت كشف شده در جهان عبارتند از:

اروپا : 680 ميليون تن در كشورهاي فرانسه ، يونان ، ايتاليا ، يو گسلاوي ، مجارستان و روماني

آسيا : 670 ميليون تن در كشورهاي چين ، هندوستان ، اندونزي و مالايا .

آفريقا : 1370 ميليوم تن در كشورهاي گينه ، كنيا ، موزامبيك و نيوزلند .

آمريكا : 860 ميليوم تن در كشورهاي ايالات متحده آمريكا ، گوايانا ، جامائيكا ، هائتي و برزيل .

استراليا : 1200 ميليون تن .

لازم به تذكر است كه در كشور حودمان در كرمان ، معادل سلسله زاگروس ( در ناحيه شمال شرقي بهبهان ) در حوالي شاهرود ، مشهد و شمال غربي ايران اين معادن شناخته شده اند . سنگ معدني بوكسيت ، ماده اوليه آلومينيوم ، همانطور كه از قبل گفته شد مركب از آلومينيوم آهن ، سيليسيم، تيتانيم ومقدار كمي عناصر ديگر مي باشد . ظرفيت و درصد تركيبات سنگ بوكسيت متغير بوده و مثال ذيل به عنوان نمونه ذكر شده و عموميت ندارد



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

بازدید : 686 1394/05/14 نظرات (0)

خرید و دانلود فایل پایان نامه jit فلسفه مدیریت ژاپنی

قیمت:90000ریال

موضوع:

خرید و دانلود فایل پایان نامه jit فلسفه مدیریت ژاپنی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

یک فلسفه مدیریت ژاپنی است که ازاوایل دهه 1970دربسیاری از موسسات تولیدی ژاپن مورد استفاده قرارگرفت. این فلسفه اولین بار توسط «تائیچی اونو» درشرکت تویوتا به عنوان ابزاری برای برآورده ساختن خواسته مشتری باحداقل تاخیرمعرفی وبه کارگرفته شد. به همین دلیل تائیچی اونواغلب پدرنظام بهنگام نامیده می شود.کارخانجات تویوتا اولین محلی بودندکه نظام بهنگام درآن مطرح گردید. این نظام دربحران نفتی سال1973 مورد حمایت وسیعی قرار گرفت وپس ازآن توسط بسیاری سازمانهای دیگر انتخاب گردید.

JITدرآغازبه عنوان روشی برای کاهش سطوح موجودی انبارهای ژاپنی مطرح بود.امروزه JITبه یک فلسفه مدیریتی شامل مجموعه ای ازعلوم ودراختیارگرفتن یک سری جامع ازاصول وتکنیکهای تولید گسترش یافته است. تولید بهنگام درصورتیکه به شکل مناسب دریک سازمان به کارگرفته شود ظرفیت تقویت مزیت رقابتی سازمان رادربازار به شکل اساسی باکاهش اتلافها وبهبودکیفیت محصول وبهره وری تولید دارا خواهدبود.

درژاپن زمینه های فرهنگی قوی درارتباط با ظهورJITوجوددارد.اخلاق کارژاپنی یکی ازاین عوامل است.اخلاق کارژاپنی دربرگیرنده نظریات زیراست:

  • کارکنان دارای انگیزه قوی برای دنبال نمودن بهبود دائمی وبرتری نسبت به آنچه که هم اکنون وجودداردهستند.

  • شرکتها برکارگروهی شامل ترکیب استعدادهاوتقسیم دانش،مهارتهای حل مشکلات، ارائه نظرات ودستیابی به یک هدف مشترک تاکید دارند.

  • کاروتلاش براستفاده از اوقات فراغت مقدم است.

  • کارکنان تمایل دارند که درتمام دوران شغلی خوددریک شرکت بمانند.

  • حس برابری وتفکرکارگروهی به میزان بسیاربالا درژاپنی وجود دارد.

علاوه براینJITبه عنوان وسیله ای برای دستیابی به بالاترین سطوح بکارگیری منابع محدود موجود خود شناخته شد.

چند مشخصه فرهنگی ژاپنی مناسب که ممکن است با JITمرتبط باشند به شرح زیراست:

  • مدیریتJITاین امکان را به مدیریت می دهدکه تقاضای مشتری رابدون توجه به سطح تقاضا براورده نماید.

  • مقدار زمان حدفاصل بین ورود مولد،فرایندومونتاژمحصول نهایی برای مشتریان با تکنیکهای تولید JITحداقل می شود.

  • JITامکان کاهش درمواد اولیه،کاردرجریان ساخت وموجودی کالاهای ساخته شده رافراهم آورد.

  • تکنیکهای تولیدJITازظروف برای نگهداری قطعات استفاده می کند.

  • یکی ازاجزای تولیدJITنیازمند آن است که کارخانه تمیز باشد.

  • تولید بهنگام ازعلائم نمایان برای نشان دادن وضعیت ماشین آلات استفاده می کند.

هنگامی که اصطلاح«JIT=JUST IN TIME» برای اولین باردرفرهنگ مدیریت استفاده شد می توانست معنای مختلفی برای افرادمختلف داشته باشد.سیستم تولیدیJIT ازنظراینکه درجهت کاهش ضایعات گام برمی دارد،یک رویکرد مدیریت عملیاتی وازاین نظرکه یکی ازاهداف آن بهبود کارایی وکیفیت است،یک رویکردمدیریت تکنیکی به شمار می رود.ازطرفی بعضیها آنرابه دلیل اینکه سیستم تولیدی JITیک مفهوم تولیدجامع است رویکرداستراتژیک نامیده اند.درعمل سیستم تولیدی JITقبل ازآنکه رویکردعملیاتی تکنیکی ویا استراتژیک باشدیک راهکار برای تسهیل عملیات است.

هدف اصلی سیستم تولیدیJITمی تواند حاوی یک سری اصول شناخته شده مورد نیازبرای موفقیتهای عملیاتی شرکتهایی باشدکه دارای رقبای زیادی هستند.این اصول ازژاپن شروع شد و بعدها درایلالات متحده درجهت مدیریت موجودیها رشدپیداکرد.این اصول بعدها درسایر جنبه های مدیریت مثل مدیریت تولید، مدیریت کیفیت بکارگرفته شد.همانطورکه موفقیت سیستم JITبه عوامل داخلی سازمان بستگی داردبه مشارکت عوامل خارج ازسازمان مثل فروشندگان وعرضه کنندگان موادنیزنیاز است.درطول دهه1980تاکیداساسی بیشتربرروی منابع انسانی سیستمJITوهمچنین محیطی بودکه عوامل انسانی درآن کار می کنند.لذا دراین زمانJITبرروی کارکرد خدماتی واداری توسعه پیداکرد.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

بازدید : 109 1394/05/14 نظرات (0)

خرید و دانلود پایان نامه آثار سید رضی

قیمت:150000ریال

موضوع:

خرید و دانلود پایان نامه آثار سید رضی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

هرچند که شعراصیل با بال وهم و خیال به پرواز درمی آید ولی ابزار توانمندی است که با قدرت سحرآمیزش عقلها را می شکافد و کارگر می افتد.« فقیه شاعر» یا« شاعر فقیه» نیز در کنار استدلالهای عقلی و فقهی، سخنان رسا و شیوا را به خدمت گرفته و برای بیان مقاصد و تحقق اهداف از سلاح کارآمد شعر بهره ها جسته است. شاعری که نام و آوازه اش مدیون ذوق نثری اوست، همان ذوق وعلاقه ای که وی را وادار کرد تا خود را به اقیانوس بی کران بیان دراندازد: که صید گوهر بار آن نام صیاد را بر تارک ادب جاودان ساخت.« نهج البلاغه» که رشحاتی از کلام امیر بیان و مبین قرآن، امیر مؤمنان علی(ع) است ک رضی طوق افتخار آن را تا ابد به گردن آویخته است. رضی غواص خردمند دریای بی کران ادب خود مروادرید ناشناخته ی این دریاست که معرفی او به جهان علم و ادب، خود ارزش دیگری دارد. ما نیز در پی شناخت او دفتر آثار او را یک به یک ورق زدیم تا به« دیوان اشعار» که لوح ماندگار او در پهنه ادب وعرفان است ما را شیفته و شیدای خود ساخت. بررسی دیوان اشعاری که بازتاب آراء و افکار ادبی و عرفانی و نمایانگر چهره علمی ودر حقیقت عصاره ی مکتوب سیره عملی اوست می تواند در راههای پر پیچ و خم و تاریک کنونی برای جویندگان و تشنگان معرفت، رهگشایی مطمئمن باشد. اشعار نغز و دلنشین، مخصوصاً غزلهای عارفانه و عاشقانه ی او به ما می فهماند که شاعر دلسوخته خود ، اسیر کمند عشق الهی است که برای تفهیم در قالب عشق محسوس زمینی تبلور یافته است. رضی که خود سرمست« می باقی» است ولی هرگز لب به توصیف« باده ی عصیانگر» نمی گشاید و لذا اشعار و غزلهای او خالی از وصف« شراب» و « باده نوشی» است. رضی گرچه در ترانه های سرزمین یار (حجازیات) وصف آهوان بشری می کند و ازشکار و بدعت در حرم سخن می گوید ولی هیچگاه آلوده ی شکار غیرمجاز نشده است. و در این راستا همیشه شکوه از دیده ودل دارد که گویا دیده در عروسی و دل اندر ماتم است و چنین برمی آید که هرگز به مرادش نرسیده و کام دل برنیاورده است.رضی شاعر پاک سیرت، زمانی از عشق آمیخته به عفت سخن می گوید که تمام شاهکار غزل سرایان توصیف دقیق اندام برهنه ی معشوق است.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

بازدید : 117 1394/05/14 نظرات (0)

خرید پایان نامه اثرات وعوامل مؤثر بر طلاق در خانواده هاي شهرستان نيشابور

قیمت:90000ریال

 

موضوع:

پایان نامه اثرات وعوامل مؤثر بر طلاق در خانواده هاي شهرستان نيشابور

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

 

وقتي كه جغد طلاق بر آستانه ي خانه اي نشست و غبار غربت و تنهايي فضاي غمگين آشيانه اي را در خود گرفت، جوجه هاي بي پناه و سرگردان در جستجوي پدر و مادر خويش پرپر مي زنند. گاه در دامن مادر مي آويزند تا لانه را رها نكند و گاه پدر را صدا مي زنند تا براي هميشه تركشان نگويد، زيرا آنان هنوز در آستانه ي پروازند، هنوز دهان گرسنگي خود را براي غذاي محبّت والدين گشوده اند، هنوز گرماي تن مادر را مي طلبند تا بال و پر بگشايند و در آسمان پاك و صاف خوشبختي اوج گيرند و زمزمة صدايشان دشت سرسبز زندگيشان را پراكند، ولي اكنون اين جغد طلاق است كه بر سرشان فرود آمده و كابوس غربت و اندوه بر چشمان منتظرشان نشسته است. اينك پدر يا مادر كداميك پرواز را تا انتها به آنان خواهند آموخت؟ كداميك بال نوازش بر سر اين جوجگان بي پناه خواهد گسترد؟ كداميك فروغ محبّت را به لانه ي تاريك هدايت خواهد كرد؟ و اينها پرسشهايي است كه كودك در جستجوي پاسخ آنان است.

او قانون نمي داند، او تنها مي خواهد به يك اندازه با هر دوتاي پدر و مادر باشد و از رنج بي پدري يا بي مادري به يك ميزان افسرده و نگران است.

فراموش نكنيم كه طلاق يك فاجعه است امّا اگر تنها راه حل موجود باشد وظيفه داريم اثرات مخرب آنرا به حداقل برسانيم. كودكان قربانيان بلافصل طلاق والدين خويشند. اگر نتوانستيم فضاي مطلوب و شادي بخش خانوادگي را برايشان فراهم كنيم دست كم بايد بياموزيم كه چگونه آنها را از صدمات ناشي از طلاق تا حد امكان در امان داريم.

طلاق يكي از غامض ترين پديده هاي اجتماعي عصر ما را از ديدگاه كساني كه بيش از همه آنها لطمه مي بينند بررسي مي كند. پديدة طلاق (راه حل) رايج و قانوني، عدم سازش زن و شوهر، فروريختن ساختمان خانواده، قطع پيوند زناشويي و اختلاف ارتباط پدرو مادر با فرزند، توجه اصلي به پيامدهاي طلاق و اثرات روحي، عاطفي، اجتماعي و اقتصادي آن بر فرزند است و در كنار آن به علل و موجبات طلاق اشاره ي كوتاهي كرده، سابقه ي طلاق به 20 قرن مي رسد. مذاهب عمده همانگونه كه در زمينه ي ازدواج و روابط زن و مرد رهنمودها و معيارهايي مقرّر كرده اند به امكان قطع اين رابطه و نحوه ي آن نيز پرداخته اند امّا فقط در چند دهه ي اخير است كه طلاق به عنوان يك مسأله ي جدي اجتماع مطرح است.

من با طرح اين مسأله و تحقيق در اين مورد و با بيان اينكه طلاق بلاي خانمان سوز است در صدد بررسي علل و عوامل اصلي اين پديده ي شوم برآمدم تا خوانندگان اين تحقيق اين مسأله را جدّي تر گرفته و راهكارهاي آنرا براي زندگي خود در نظر گيرند تا بتوانند خود را از دام اين بلا برهانند.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

بازدید : 191 1394/05/14 نظرات (0)

پايان نامه بررسي رابطه بين تيپ‌هاي شخصيتي مديران و اثربخشي آنان

قیمت:150000ریال

 

موضوع:

پايان نامه بررسي رابطه بين تيپ‌هاي شخصيتي مديران و اثربخشي آنان از ديدگاه ذي نفعان در ناحيه 5 مشهد

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

هم اكنون بيش از نيم قرن از زماني كه پيتردراكر براي توصيف گروه جديدي از كاركنان كه سرمايه زمين و يا نيروي كار ديگر ابزار اصلي توليدشان تلقي نمي‌گردد بلكه توجه شان بر استفاده موثر از دانايي معطوف مي‌شد و منجر به ابداع واژه كاركنان دانايي شد نمي‌گذرد و امروزه كاركنان دانايي يا بهتر بگويئم دانشگران حرفه اي درصد بزرگ و رو به رشدي از كاركنان بزرگترين و موفق ترين سازمان‌هاي دنيا را تشكيل مي‌دهند.برايان و جويس ) قدمی و همکاران 1384)

از سوي ديگر چرا تعداد زيادي از مردم موقعيت‌هاي خود را براي موفقيت از بين مي‌برند اين تنها به اين علت نيست كه اين مديران جديد هوش و مهارت لازم را براي شغل ندارند، اين مديران از آثار و خصوصيات فردي خود، ايدئولوژي‌ها و رفتارها روي انسان‌ها آشنايي نداشته و به موفقيت نمي‌رسند، در واقع توانايي خويش را قبل از پريدن در يك ديگ بزرگ آبجوش ازريابي نمي‌كنند(ابدالي، 1384)

در اين جهان موج سوم به سيطره اي دست مي‌يابد كه به شيوه‌هاي تازه خلق و بهره برداري از دانايي مبتني است تافلر (جعفري،1374)

امروزه سازمانهاي آموزشي مخصوصا مراكز آموزش عالي رسالت تربيت انسانهاي متخصص و نيز توليد دانش را در جامعه بر عهده دارند (رئوفي 1383)

بنابراين آموزش و پرورش همگاني در همه مراحل آن و آموزشهاي تخصصي و كاربردي براي كاركنان وكارمندان بخش‌هاي عمومي‌و خصوصي به عنوان يكي از بزرگترين صنايع جهان شناخته شده است و هر كشوري در جهان سالانه بخش بزرگي از درآمدهاي ملي خود را براي گسترش و بهبود كارهاي آموزشي و پرورشي به كار مي‌بندد و همواره براي افزايش اين سرمايه گذاري تلاش مي‌كند زيرا سودآور و كار ساز بودن آن در پيشرفت شاخص توسعه در فراهم آوردن نيروي انساني كاردان و متخصص و پرورش مردم با فرهنگ و آگاه كه سرمايه گذاري‌هاي مادي را مي‌افزايد است. وايلز (طوسي 1382)



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

بازدید : 110 1394/05/14 نظرات (0)

خرید و دانلود فایل پايان نامه بررسی رابطه بین اثربخشی ارتباطات سازمانی و منابع قدر

قیمت:130000ریال

 

موضوع:

خرید و دانلود فایل پايان نامه بررسی رابطه بین اثربخشی ارتباطات سازمانی و منابع قدر

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

دنيايي را تصور كنيد كه در آن «ارتباط«وجود ندارد؛ در اين دنيا انسان،تنها و انفرادي زندگي مي كند و هرگز مشاركتي در تجربه اندوزي و علم ورزي ندارد! هرگز نمي تواند براي فائق آمدن بر مشكلات و محدوديتهاي شخصي،از اتحاد و يكپارچگي برخوردار شود! هرگز سهمي در اختراعات نداشته و از شانس و فرصت زيادي بهره مند نخواهد شد! در چنين جهاني انسان نمي تواند از ديگران تاثير بپذيرد و به گونه اي متقابل بر آنان تاثير بگذارد. در يك كلام:تصور چنين جهاني اگر ناممكن نباشد،دشوار است.

اين تصور بسيار مشكل است؛ زيرا ارتباط طرح چنين سوالي را درزندگي بشري از ميان برده و غير قابل بحث نموده است. دنيايي كه ما در آن بسر مي بريم بسيار مبهم و پيچيده است. در جهاني بدون وجود ارتباط، تمدن- به مفهومي كه امروز مي شناسيم- امكان وجود و ظهور نداشته است. ما به وسيله ارتباط،موفق شده ايم علوم و آموخته ها و تلاشهايمان راتجزيه و تركيب كنيم. تواناييها و تلاشها و آموخته هاي علمي ما را قادر ساخته است تا ظرفيت علمي،تكنولوژي و فرهنگي مان توسعه يافته و رو به تكامل و تعالي بروند بدون وجود يك زمينه مناسب براي ايجاد ارتباط با يكديگر در سطحي قابل قبول انسان هرگز نمي توانست موقعيت ما قبل تاريخ را پشت سر گذاشته و به پيشرفتهاي كنوني دست يابد.

ارتباط از اين جهت مهم است كه سازماندهي را امكان پذير مي سازد و سازمانها نيز به نوبه خود افراد را قادر مي سازند تا در روش زندگي به سيستمهاي سازمان يافته موجود دسترسي پيدا كنند. در هر حال اهميت و مفهوم واقعي يك ارتباط خوب مي تواند از ديدگاه ها و جنبه هاي گوناگون مورد توجه قرار گيرد.

بنا به تعريف، سازمانها براي بقاي خود به كنش و واكنش متقابل و يا ارتباط نياز دارند بنابراين منطقي است اگر بگوئيم درك و شناخت بهتري از ارتباط موجب ارتقاي سازمانها مي شود.

از طرف ديگر قدرت به عنوان يك عامل و عنصر بسيار مهم در اداره امور جوامع و سازمانها همواره دلمشغولي دولتمردان و مديران بوده است. مديران،قدرت را به عنوان جزئي بسيار سازنده در ساختار سازمان و وسيله اجراي تــعهــــدات آن مي دانند.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

بازدید : 114 1394/05/14 نظرات (0)

پايان نامه بررسی رابطه بین رشته تحصیلی با رضایت شغلی معملین مقطع راهنمائی

قیمت:90000ریال

 

موضوع:

پايان نامه بررسی رابطه بین رشته تحصیلی با رضایت شغلی معملین مقطع راهنمائی شهید کسائیان و شهید دانشجو

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

نوع تحقیق : بنیادی

روش گردآوری داده ها : تست استاندارد (‌پرسشنامه )

روش تجزیه و تحلیل داده ها : از طریق نرم افزار SPSS

اهداف تحقیق : بررسی رابطه رشته تحصیلی با رضایت شغلی

متغیرها :

متغیر مستقل : رشته تحصیلی

متغیر وابسته : رضایت شغلی

فرضیه ها : بین رشته ی تحصیلی و رضایت شغلی رابطه وجود دارد .

چامعه و نمونه آماری پژوهش : معلمین مقطع راهنمایی مدارس شهید دانشجو و شهید کسائیان و نمونه آماری از طریق خوشه ای انتخاب شده است .



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

بازدید : 144 1394/05/14 نظرات (0)

طرح توجیهی محصولات لبنی

قیمت:50000ریال

موضوع:

طرح توجیهی محصولات لبنی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)


محصولات لبنی

با توجه به رشد جمعیت و مصرف روز افزون مواد

غذایی راه اندازی کارخانجات مواد غذایی و تولید مواد غذایی یکی از موضوعات جدا نشدنی در زندگی امروزه بشر می باشد.و در این رابطه می توان گفت که ایجاد کارخانه های لبنیاتی میتوانند سهم بسزایی در این پروسه داشته باشند.

بین سا‌ل‌های 1970 تا 1992 بیش از 96 درصد نوآوری صنعتی كه توانست موقعیت ژاپن را در اقتصاد جهانی به یك موقعیت برجسته و ممتاز تبدیل كند، توسط كارآفرینان صورت گرفت.بررسی رشد اقتصادی كشورهای شرق و جنوب شرقی آسیا نشان می‌دهد كه یكی از دلایل توسعه اقتصادی در این كشورها توجه جدی به مقوله كارافرینی بوده است.

بین سا‌ل‌های 1970 تا 1992 بیش از 96درصد نوآوری صنعتی كه توانست موقعیت ژاپن را در اقتصاد جهانی به یك موقعیت برجسته و ممتاز تبدیل كند، توسط كارآفرینان صورت گرفت.بررسی رشد اقتصادی كشورهای شرق و جنوب شرقی آسیا نشان می‌دهد كه یكی از دلایل توسعه اقتصادی در این كشورها توجه جدی به مقوله كارافرینی بوده است. امروزه بسیاری از دانشجویان و محصلین در مراكز علمی منتظرند تا با پایان‌یافتن تحصیلات وارد بازار كار شوند و «بازار كار» در ذهن بسیاری از آنان شغل‌های آماده‌ای است كه منتظر...بلوغ سیاستهای صنعتی كشور آن موقع خواهد بود كه دولت به جای انبوهی از كمكهای پراكنده و مستقیم به بنگاه ها، به گروهی از زنجیره های صنعتی كه می توانند رقابت پذیری خود را در سطح جهانی اثبات نمایند...

اقتصاد دانان نخستین كسانی بودند كه در نظریه های اقتصادی خود به تشریح كارآفرین و كارآفرینی پرداختند.

ژوزف شومپتر» از اقتصاددانان مكتب آلمان و پدر كارآفرینی، در سال 1934 كار آفرینی را این گونه تعریف كرد: «هر فرایندی در شركت كه منجر به كالای جدید، ایجاد روش جدید، بازار جدید و منابع جدید می شود ،می گوییم كار آفرینی رخ داده است.

در كشور ما نیز چند سالی است كه به تبع مباحث توسعه اقتصادی و صنعتی موج جدیدی در مورد این مفهوم در حال شكل‌گیری است و این واژه در محافل علمی و اداری زیاد شنیده می‌شود.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

بازدید : 179 1394/05/14 نظرات (0)

خرید و دانلود پایان نامه بررسي سلامت رواني كاركنان بهزيستي شهر نيشابور در سال 1386

قیمت:110000ریال

 

موضوع:

خرید و دانلود پایان نامه بررسي سلامت رواني كاركنان بهزيستي شهر نيشابور در سال 1386

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

پژوهش حاضر با هدف مطالعه ميزان سلامت رواني در كارمندان اداره بهزيستي شهر نيشابور انجام شده است كه جامعه آماري اين پژوهش را كليه كارمندان زن و مرد اداره بهزيستي شهر نيشابور با حجم 36 نفر تشكيل مي دهند كه از اين افراد تعداد 31 نفر با محقق در اجراي آزمون سلامت عومي GHQ و پرسشنامه محقق ساخته همراه آن همكاري نموده اند اين تحقيق از انواع زمينه يابي و با هدف بررسي يك فرضيه و چهار سوال تحقيقي انجام گرفت كه داده هاي آماري با استفاده از نرم افزار آماري SPSS با درجه آزادي 95% مورد تجزيه و تحليل قرار گرفت پس از تجزيه و تحليل داده هاي آماري نتايج بدست آمده در پاسخ به فرضيه و سوالات تحقيق به اين ترتيب مشخص شده است كه ميزان سلامت رواني در مردان بيشتر از زنان است و بين سلامت رواني و سن كارمندان رابطه معني داري وجود ندارد همچنين نتايج گوياي اين مطلب است كه نوع اشتغال در كارمندان در ميزان سلامت رواني آنها تأثير گذار نيست و وجود گروههاي مختلف فعاليتي در اداره بهزيستي تأثيري در ميزان سلامت رواني كارمندان ندارد و بالاخره اين كه بين سلامت رواني و سنوات كاري كارمندان بهزيستي رابطه معني داري وجود ندارد.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

بازدید : 196 1394/05/14 نظرات (0)

طرح توجیهی بررسی کلی کارخانه تولید شیر کنترل بخاری گازی

قیمت:50000ریال

موضوع:

طرح توجیهی بررسی کلی کارخانه تولید شیر کنترل بخاری گازی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)



بررسی کلی کارخانه تولید شیر کنترل بخاری گازی

فصل اول

1-1 - مقدمه :

-2- معرفی محصول

1-3- بررسی های اقتصادی طرح

1-4-كاربرد محصول

1-5- کالاهای رقیب محصول

1-6-ظرفیت تولید

فصل دوم

2-1- بررسی بازار

2-2- بررسی اقتصادی

-3-1 بررسی های فنی (انتخاب تكنولوژی مناسب)

-3-1 مشخصات ماشین آلات و خط تولید

1-5-توضیحات در مورد زمین

كشور ما دارای منابع عظیم سوخت های فسیلی و گاز می باشد. امروزه در اكثر مناطق كشور،‌گاز رسانی به شهرها انجام یافته و به همین دلیل استفاده از وسایل گاز سوز افزایش یافته است.محصول تولیدی مادر بخاری های گاز سوز مورد استفاده قرار می گیرد. این وسیله وظیفه هدایت و كنترل گاز به درون بخاری به میزان مناسب بر عهده دارد. همچنین وسیله ای است جهت روشن و خاموش نمودن بخاری جهت انجام بهینه این وظیفه از قطعات مكمل همچون ترموكوپل و پیلوت استفاده می شود. ترموكوپل از جنس مفتولی است كه از یك طرف بوسیله ای به نام مگنت متصل می گردد و از طرف دیگر به پیلوت متصل شده،‌و وظیفه آن هدایت جرقه ای است كه توسط مگنت تولید شده و جهت روشن نمودن بخاری عمل مینماید.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

بازدید : 167 1394/05/14 نظرات (0)

طرح توجیهی بسته بندی خرما

قیمت:50000ریال

موضوع:

طرح توجیهی بسته بندی خرما

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)


بسته بندی خرما

خرما دارای مصارف بسیارمتنوعی ازقبیل تازه خوری(خارك ورطب)، مخلوط باآجیل(انواع خرمای خشك)، استفاده درطبخ برخی ازغذاها ودسرهای سنتی(رنگینك،حلوا و…)،بصورت شیره ،سس خرما،كمپوت ومرباو…بوده،همچنین مصارف صنعتی آن ازقبیل الكل سازی،تولید اسیدسیتریك،مخمرها،قندمایع(بعنوان ماده اولیه صنایع نوشابه سازی وشكلات وبیسكویت سازی)و… می باشد.بعلاوه برای آن پاره ای خواص طبی نیز متصورند،كه شامل تقویت عمومی ورفع دردمفاصل وكوفتگی میباشد. درسال 1953نیزدارویی بنامDiostulence با خواصی مشابه كورتیزون( ولی بدون عوارض جانبی آن) ازخرما تهیه گردید

موضوع طرح : بسته بندی خـرما

ظرفیت : دو هزار تن در سال

محل اجرای طرح :قابل اجرا در سراسر كشور بویژه استان‌های جنوبی

سرمایه گذاری كـل:54/1405 میلیون ریال

سهم آوردة متقاضی:54/145 میلیون ریال

سهم تسهیلات: 1260میلیون ریال

میزان اشتغالزایی: 15 نفر

دورة بازگشـت سرمایه: پانزده ماه



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

بازدید : 153 1394/05/14 نظرات (0)

پروژه پایانی کسب و کار کوچک

قیمت:95000ریال

موضوع:

پروژه پایانی کسب و کار کوچک

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)


پروژه پایانی کسب و کار کوچک
طرح كسب و كار سندی مكتوب است كه جزئیات كسب و كار پیشنهادی را مشخص میكند. این سند باید ضمن تشریح موقعیت كنونی ، نیازها ، انتظارات و نتایج پیش بینی شده را شرح دهد و كلیه جوانب آن را ارزیابی كند
طرح هم برای صاحب آن و هم برای حمایت كنندگان مالی آن، به دلایل زیر لازم است:
1- مهم آن است كه مالك درباره هدف خود از كسب و كار و منابعی كه برای آن نیاز دارد به دقت فكر كند. این موضوع در برآورد میزان سرمایه مورد نیاز، به وی كمك خواهد كرد.
2- بعید به نظر میرسد كه مالك كسب و كار، برای راه اندازی آن سرمایه كافی داشته باشد. حمایت كنندگان مالی-بانكها یا سرمایه گذاران ریسكی-باید متقاعد شوند كه سرمایه گذاری در كسب و كار جدید، منطقی و درست است.
3- فرض بر این است كه اگر كسب و كار ایده خوبی نداشته باشد، هم برای صاحب آن و هم برای حمایت كنندگان مالی آن، باید این موضوع را در مرحله برنامه ریزی و قبل از هدر رفتن مقدار زیادی از زمان و هزینه، شناسایی كنند
اجزای یك طرح كسب و كار:
1- اهداف كلی
2- مشخصات مجری طرح و همكاران
3- تعریف و توصیف كسب و كار
4- تحلیل استراتژی بازار
5- تحلیل مالی
6- خلاصه
طرح كسب و كار نشان دهنده چیست؟
آماده كردن یك طرح كسب و كار نتیجه نهایی روند طرح ریزی نیست ، بلكه تحقق طرح ، هدف نهایی است. با این وجود نوشتن طرح یك مرحله میانی مهم است. طرح نشان می دهد كه بمنظور یك كسب و كار محرز ، بررسیهای دقیق در ایجاد كسب و كار انجام شده است و برای راه اندازی آن كارآفرین ، وظیفه اش را انجام داده است
هدف طرح
وجود یك طرح كسب و كار رسمی ، صرفنظر از اندازه كسب و كار آن ، به همان اندازه كه برای راه اندازی مهم است برای یك كسب و كار برقرار ( محرز ) نیز مهم است.
این طرح چهار عمل اصلی را بصورت زیر انجام می دهد
1- به مدیر یا كارآفرین كمك می كند كه جوانب و پیشرفت پروژه یا كسب و كارش را مشخص ، متمركز و بررسی كنند
2- یك چهارچوب منطقی و حساب شده ایجاد می كند تا در آن یك حرفه بتواند توسعه یابد و تدابیر مربوط به آن حرفه را در چند سال آینده دنبال می كند
3- بعنوان ماخذ و مبنایی برای مذاكره با اشخاص ثالث مانند سهامداران ، دفاتر نمایندگی ، بانكها ، سرمایه گذاران و ... بكار می رود.
4- معیاری را برای سنجش وضعیت واقعی كسب و كار در برابرآنچه كه باید باشد، ارائه می دهد
همانطور كه دو شغل مثل هم وجود ندارد و بنابراین طرحهای كسب و كار مانند هم نیز وجود ندارد. از آنجائیكه ، برخی موضوعات در طرح به یك طیفی از كسب و كارها مرتبط هستند بنابراین این امر مهم است كه مفاد و مندرجات طرح ها با امور فردی متناسب باشد. با این حال ، بیشتر طرح ها از یك ساختار آزموده شده و نظر عمومی بر روی ( در مورد ) آماده سازی طرحی ك بطور وسیعی قابل اجراست متابعت می كنند.
طرح كسب و كار می بایست نگرشی واقع بین از پیش بینی ها ومقاصد بلندمدت داشته باشد. این دید و نگرش چهارچوبی را به وجود می آورد كه طرح باید در آن فعالیت كند و نهایتا" یا موفق می شود یا شكست می خورد. برای مدیران و یا كارآفرینانی كه به دنبال حمایت خارجی هستند ، آماده كردن یك طرح جامع ، موقیت را در افزایش بودجه ها یا تجهیز پشتیبان ضمانت نخواهد كرد. عدم وجود یك طرح منطقی ، یقینا شكست را حتمی خواهد كرد
اهمیت پروسه
ایجاد یك طرح كسب و كار رضایت بخش امری پردردسر ، اما ضروری است ، روند برنامه ریزی ، مدیران یا كارآفرینان را وادار می كند كه كاملا دریابند آنچه را كه می خواهند بدست بیاورند و اینكه چطور و كی آنرا انجام دهند. حتی اگر هیچ حمایت خارجی هم نیاز نباشد ، طرح كسب و كار می تواند برای دوری گزیدن از اشتباهات یا تشخیص فرصتهای پنهانی نقش حیاتی را بازی كند.
برای عده بسیار زیادی از كارآفرینان و طراحان ، روند طرح ریزی (‌ فكر ، مذاكره ، تحقیق ، تجزیه و تحلیل ) به اندازه طرح نهایی و یا حتی بیشتر از آن مفید است.
بنابراین حتی اگر به یك طرح رسمی نیاز ندارید ، درباره روند طرح ریزی بطور دقیقی فكر كند. این كار می تواند سود زیادی برای طرح كسب و كار شما داشته باشد.
هفته های بسیار زیاد كار سخت و پیش نویسهای متعدد را از زمان بروز طرح تا گرفتن حق كار پیش بینی كنید. یك طرح مكتوب واضح با بسته بندی جذاب سبب خواهد شد تا حامیان ، سرمایه گذاران و ... آسانتر به آن گرایش پیدا كنند . یك طرح كسب و كار كاملا آماده نشان خواهد داد كه مدیران یا كارآفرینان، كار را می شناسند و آنها را برای پیشرفت طرح بر حسب فرآوریها ، مدیریت ، سرمایه ها و مهمتر از همه بازارهای اقتصادی و رقابت اندیشیده اند
دانلود پروژه پایانی کسب و کار کوچک



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

بازدید : 150 1394/05/14 نظرات (0)

تأسیس و راه اندازی مهدکودک و آمادگی

قیمت:200000ریال

موضوع:

تأسیس و راه اندازی مهدکودک و آمادگی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)


تأسیس و راه اندازی مهدکودک و آمادگی

فهرست مطالب

ردیف عنوان صفحه

1 مقدمه 10

2 فصل اول 11

3 تعریف لغوی آموزش وپرورش 12

4 تاریخچه آموزش وپرورش درایران 17-13

5 اهمیت وضرورت آموزش وپرورش پیش ازدبستان 18

7 اهداف آموزش وپرورش پیش ازدبستان 20-18

8 استراتژی های آموزشی 20

9 برنامه های آموزش وپرورش پیش ازدبستان 21-20

10 آموزش پیش دبستانی (1) 22-21

11 برنامه های آموزشی 22

11 برنامه ریزی ومدیریت آموزشی 24-22

12 آیا دوره پیش دبستانی لازم است 24

13 فصل دوم 25

14 بررسی نظام آموزشی وپرورشی دردوره پیش ازدبستانی

15 نظام آموزشی وپرورشی پیش از دبستان درفرانسه 32-26

16 نظام آموزشی وپرورشی پیش از دبستان درانگلستان 45-32

17 نظام آموزشی وپرورشی پیش از دبستان درپاکستان 45

18 نظام آموزشی وپرورشی پیش از دبستان دراندونزی 56-45

19 نظام آموزشی وپرورشی پیش از دبستان درهلند 58-56

20 نظام آموزشی وپرورشی پیش از دبستان درآلمان 60-58

21 نظام آموزشی وپرورشی پیش از دبستان دراتریش 61-60

22 نظام آموزشی وپرورشی پیش از دبستان درلیبی 66-61

23 فصل سوم 67

نقش کودک درشکل گیری شخصیت کودک

24 نقش کودک درشکل گیری شخصیت کودک 68

25 آشنایی کودک باکودکستان 69-68

26 اهمیت مهدکودک 69

27 درچهاردیواری مهدکودک چه می گذرد 71-69

28 نقش مهدکودک دررشد اجتماعی کودکان 72-71

29 نقش مهدکودک دراحیای ارزشهای فرهنگی 74-72

30 انتظارات والدین از مهدکودک 75-74

31 فصل چهارم

32 ویژگیهای کودکان 6-3 ساله 76

33 ویژگی کودکان سه ساله ازنظر جسمی ، عاطفی ، هوشی وذهنی 77

33 ویژگی کودکان چهارساله 78

34 ویژگی کودکان پنج ساله 79

35 ویژگی کودکان شش ساله 80

36 رشد عاطفی اجتماعی آیا میدانید که ؟ 84-81

37 رشد جسمی حرکتی 86-84

38 رشد زبان 88-86

39 رشد شناختی 91-88

40 رشد بیان خلاق ودرک زیباییها 92-91

41 خصوصیات دوره کودکستانی 92

42 رشد جسمانی 93-92

43 رشدحسی حرکتی 94-93

44 رشد ذهنی 95-94

45 رشدعاطفی 97-96

46 دووسه سالگی 99-97

47 سه وچهارسالگی 102-99

48 پنچ وشش سالگی 103-102

49 فصل پنجم 104

50 بازیهای کودکان 105

51 کودکان وبازی 106

52 نوع وبازی 106

53 بازی وورزش درروایات اسلام 107

54 همبازی کودک 110-108

55 شکایت ازبازی کودکان درکوچه ها 110

56 والدین بی خیال 111-110

57 نکات مهم درانتخاب همبازی برای کودکان 111

58 محیط بازی 113-111

59 کنترل محیط بازی 113

60 سرکشی ازبازیهای کودکان 114

61 مقداربازی 117-115

62 بازی وخلاقیت 119-117

63 بازی 121-119

64 ارزشهای بازی 124-121

65 آب بازی 126-124

66 نکات ایمنی برای آب بازی 126

67 راههای بازی باآب 129-127

68 رشد ذهنی وشناختی 131-129

69 رشد عاطفی اجتماعی 134-131

70 فصل ششم 135

71 فرضیه شناختی - رشدی پیاژه 135

72 مراحل 2و3 اندیشه پیش ازعمل 7-2 سالگی 136

73 رشد فعالیت نمادین 138-136

74 تعقل علمی 139-138

75 طبقه بندی 140-139

76 اندیشه اجتماعی 142-140

77 قضاوت اخلاقی 142

78 زنده گرایی 144-142

79 خلاصه ونتیجه 145-144

80 فصل هفتم 146

81 گفتگو بافرخنده مفیدی 152-146

82 فصل هشتم 153

83 آیین نامه تأسیس ، انحلال واداره مهدکودک 188-153

84 نیروی انسانی 189

85 چارت سازمانی 190

86 هزینه تأسیس مهد 195-191

87 برنامه کلاسی آمادگی 196

88 برنامه کلاسی 4-3 ساله ها 197

89 برنامه غذایی 197

90 فصل نهم

ضمائم وپیوستها

91 فهرست منابع ومآخذ



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

بازدید : 282 1394/05/14 نظرات (0)

طرح توجیهی تأسیس و راه اندازی كارگاه خیاطی

قیمت:50000ریال

موضوع:

طرح توجیهی تأسیس و راه اندازی كارگاه خیاطی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)


تأسیس و راه اندازی كارگاه خیاطی

امروزه هنر خیاطی و شاخه های آن یكی از هنرهای بسیار گسترده و فراگیر است كه كمتر بانوی ایرانی وجود دارد كه از این هنر بی بهره باشد با عنایت به این مطلب در این مجموعه سعی شده است تا به صورت تشریحی و مكتوب درباره یك شركت تولیدی كه در این راستا فعالیت می كند بحث نمود .

هنر خیاطی صرفا دوخت و دوز نیست بلكه در درجه اول استعداد ـ ابتكار ـ خلاقیت ـ و ارائه طرحهای جدید و مطابق خواست و سلیقه افراد مختلف جامعه ، مطرح است.

در پایان امیداوریم با مطالعه این پروژه و تحلیل و نقد آن ما را در جهت بهبود نقایص این كار یاری نمائید .


توصیف محل كار و كلك مورد نظر

نیاز بازار و مشتری

محیط بازار برای تولید و مكان بازار

اخذ جواز كسب

خرج كار

سرمایه گذاری برای تاسیس یك كارگاه كوچك

نحوه تامین سرمایه

نوع تبلیغات و گسترش آن



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

بازدید : 101 1394/05/14 نظرات (0)

شرکت تولیدی پنیر پرمایون

قیمت:50000ریال

موضوع:

شرکت تولیدی پنیر پرمایون

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)


شرکت تولیدی پنیر پرمایون (حامد طوس)

پنیر سفید ترکیبی است از کازئین ،چربی،ویتامین و مواد معدنی با نسبت های تقریبا مشخص و مادّه اولیه اصلی آن عبارتست از:شیر تازه گاو و یا گوسفند و ماده اولیه فرعی آن شامل نمک طعام ،کلرور کلسیم (یا کربنات کلسیم) و مواد لاکتیکی و مایه پنیر بدون استاندارد تهیه و در دسترس مصرف کنند گان قرار می گیرد . واحدهایی که پنیر به صورت بهداشتی تهیه و تولید می نمایند بسیار محدود بوده و حتی تعدادی از آنها نیز در حال حاضر فعالیتی ندارد.

وضعیت عرضه:

عرضه پنیر در کشور عبارتند از تولیدات داخل و واردات که تولیدات داخل توسط چندین واحد صنعتی و نیمه صنعتی و سنتی انجام می گیرد که این واحدها تحت پوشش شرکت صنایع شیر،بنیاد مستضعفان و وزارت جهاد سازندگی و غیره می باشند که به علت وجود مسئله تهیه شیر از نظر مقدار و قیمت همواره دست به گریبان مسائل تولید هستند و جهت بهبود وضعیت تولید اقداماتی باید در جهت توسعه دامداری،افزایش عرضه پنیر از طریق واردات انجام می گیرد که عمدتا از کشور دانمارک وارد می شود و در قالب کالاهای اساسی به صورت سهمیه بندی در اختیار مصرف کنند - گان قرار داده می شود.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

بازدید : 142 1394/05/14 نظرات (0)

طرح توجیهی کشت خیار درختی

قیمت:50000ریال

موضوع:

طرح توجیهی کشت خیار درختی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)



خیار درختی

کشت بدون خاک شامل انواعی از روشهای غیر متعارف کاشت گیاهان است . مانند کشت آبی و کشت در ماسه و کشت در سنگریزه و کشت هوایی و کشت داخل لوله و ... کلمه هیدروپونیک برای اولین بار در آمریکا استفاده شد و مترادف با کشت بدون خاک است . ولی در آلمان و انگلیس کشت آب برای این روش نام گذاری می شود ...

کشت بدون خاک شامل انواعی از روشهای غیرQ متعارف کاشت گیاهان است . مانند کشت آبی و کشت در ماسه و کشت در سنگریزه و کشت هوایی و کشت داخل لوله و ... کلمه هیدروپونیک برای اولین بار در آمریکا استفاده شد و مترادف با کشت بدون خاک است . ولی در آلمان و انگلیس کشت آب برای این روش نام گذاری می شود .

روش کشت گیاهان بدون خاک از سالها قبل در فلسطین اشغالی استفاده می شده است در این منطقه به دلیل کمبود آب و خاک این روش جایگزین مناسبی برای زراعت روشهای متداول است .

هیدروپونیک در عمل به معنی کاشت گیاهان در آب و محلول غذایی بدون استفاده از خاک می باشد. کشت هیدروپونیک این امکان را به کشاورز می دهد که در زمان کوتاهتر با زحمت کمتر محصولی با راندمان بیشتر را کشت نماید.علم هیدروپونیک ثابت کرده است که برای رشد گیاهان به خاک احتیاجی نیست اما به عناصری که در خاک موجود است( مواد معدنی، موادآلی) احتیاج است. هر گیاهی را می توان به صورت هیدروپونیک کشت کرد ولی بعضی از آنها موفقیت بیشتری در این سیستم دارند. کشت هیدروپونیک برای میوه هایی با محصولات مقاوم از قبیل گوجه - خیار - فلفل - گیاهان برگی مثل کاهو - سبزی و گیاهانی که رشد سریعی دارند ایده آل است.

به طور کلی کشت بدون خاک از دو سیستم پیروی می کند :

سیستم باز

سیستم بسته

انواع کشت های هیدروپونیک

کشت آبی یا مایع

کشت در سنگریزه

کشت در هوا

کشت در ورمی کولیت

کشت در پشم سنگ

کشت آبی

کشت در پلاستیک

کشت آبی یا مایع در کشت هیدروپونیک

کشت در سنگریزه در کشت هیدروپونیک

کشت در هوا روشی از روشهای کشت هیدروپونیک

کشت در ورمی کولیت در کشت هیدروپونیک





جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

بازدید : 126 1394/05/14 نظرات (0)

پروژه کارآفرینی یک فروشگاه لوازم برقی

قیمت:50000ریال

موضوع:

پروژه کارآفرینی یک فروشگاه لوازم برقی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

چکیده :
تاسيس اين مغازه به منظور فروش، تعمير،ارائه خدمات،بازديد،عيب يابي،دادن مشاوره به مشتريان درباره خريد بهترين نوع موتور و وسايل برقي مي باشد.
كاراين فروشگاه و كارگاه برق فروش انواع تجهيزات برقي شامل: انواع كليد و پريزهايي خانگي و صنعتي ٬انواع ژنراتور٬انواع موتورهايي برقي و دينام ها ٬انواع ترانس هاي برق٬انواع كابل ها و سيم ها٬ انواع لامپ ها و مهتابي ها٬انواع ترمينال ها ٬انواع سرپيچ ٬انواع آيفون٬انواع فيوز٬انواع دو شاخه و... مي باشد
همچنين اين كارگاه انواع خدمات برقي شامل:نصب انواع تابلوهاي برق٬ تعمير انواع موتورهاي برقي٬ژنراتورها و ترانسفورماتورها٬سيم پيچي انواع دينام هاي برقي٬سيم كشي انواع ساختمان هاي تجاري مسكوني و صنعتي٬نصب انواع ايفون٬نصب كولر٬نصب انواع پمپ هاي برقي٬برقرساني به چاههاي كشاوزي٬نصب انواع كنتورهاي تك قاز و سه فاز٬نصب انواع ترانس هاي برق٬نصب انواع فيوزها٬عيب يابي سيم كشي انواع ساختمان هاي تجاري مسكوني و صنعتي و... مي باشد . در شهرستان مرودشت هر كس براي انجام كاري بايد به گوشه اي از شهر برود ولي دراين كارگاه چونكه اكثر خدمات برقي را انجام ميدهندمشتريان مجبور نيستند كه براي انجام كارهاي خود به جاي ديگر بروند و اين كار باعث جذب مشتري ميباشد به دليل سوددهي اين كارگاه دوره بازگشت سرمايه بسيار كم است و خط مشي و اهداف اين مغازه به شرح زير است
1- مشتري مداري و جلب رضايت مصرف كنندگان كه هدف نهايي و مستمر اين مغازه است .
2- ايجاد رابطه نزديك كاركنان ومصرف كنندگان واستفاده از بيشنهادات وانتقادات سازنده آنها
3-به كار گيري نيروي انساني كارآمد وبا انگيزه واستفاده از تجهيزات كارگاهي وآزمايشگاهي مدرن جهت بهبود كيفيت
4-حفظ سيستم كيفيت واقدامات اصلاحي وپيشگيرانه
5-ارايه واثبات كيفيت در محصول توليدي به عنوان يك مزيت در كنارساير همكاران
6-ارائه قيمت مناسب
7-تحويل به موقع سفارشات دريافتي






فصل اول :
طرح تجاري يك صفحه اي
1 -1 - چشم انداز:
1 – 2 - ماموريت:
1 – 3 - استراتژي
1 – 4 - برنامه :
فصل دوم :
تحليل صنعت
فصل سوم:
شرح فعاليت كار آفرينانه
فصل چهارم :
توليد
فصل پنجم :
بازاريابي
فصل ششم :
سازماندهي
فصل هفتم :
خطرات



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

بازدید : 176 1394/05/14 نظرات (0)

طرح توجیهی تأسیس شرکت تولید نرم افزارهای کاربردی

قیمت:50000ریال

موضوع:

طرح توجیهی تأسیس شرکت تولید نرم افزارهای کاربردی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)


طرح تأسیس شرکت تولید نرم افزارهای کاربردی

محصول معرفی شده در این طرح نرم افزار کاربردی می باشد که از زمانی که بشر پا به دنیای دیجیتال گذاشت این صنعت برای اداره سخت افزارهای استفاده شده به کار گرفته شده است و این صنعت چند سالی است که در کشور ما ایران بسیار رونق گرفته و اعم کشورها از روش های قدیمی ثبت اطلاعات دست برداشتند وبه علت راحتی در اداره داده ها و میزان خطای بسیار پایین از نرم افزار های تولیدی برای اداره ی امور جاری خود استفاده می کنند اما در این بین برخی از نرم افزارها از کیفیت مطلوب برخوردار نبوده و یا به صورت جامع طراحی نشده اند و نمی توانند پاسخ گوی نیازهای کنونی جامعه ی رو به رشد کشور ما باشند پس بنابراین در این بین تشکیل شرکتی برای پوشش دادن این نقاط ضعف و پیشرفت در این رده طلبیده می شود که بنده با بررسی های 2 ماهه از منابع مختلف و پرس وجو های فراوان از افراد درگیر در این عرصه توانستم که تا حدودی مشخصات و ملزومات شرکتی که در این عرصه بتواند فعالیت کند گردآوری کنم و به شما عرضه دارم


فصل اول :

- معرفی محصول .............................................13

- ویژگی های محصول .......................................13

- روشهای تولید نرم افزار ...................................15


فصل دوم :

- بازاریابی ......................................................26

- ملاحظات فنی ................................................27

- طرح ساختمان شرکت .....................................28

- تاسیسات عمومی ...........................................30

- پرسنل .........................................................35


فصل سوم :

- بررسی مالی................................................37

- سرمایه ثابت طرح........................................37

- سرمایه در گردش.........................................38

- نحوه سرمایه گذاری......................................39

- هزینه های ثابت و متغیر طرح.........................42

- در آمد سالیانه و توجیه اقتصادی طرح ..............4


منابع و ماخذ..................................................................44







جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

بازدید : 218 1394/05/14 نظرات (0)

طرح توجیهی پرورش دام

قیمت:50000ریال

موضوع:

طرح توجیهی پرورش دام

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)


طرح پرورش دام

از مهمترین عواملی كه پیشرفت در هر فعالیت تولیدی اقتصادی را تضمین می كند تلفیق دانسته های علمی با امكانات علمی است و این امر در برخی از رشته های تولیدی مانند فعالیتهای دامپروری لازم و ضروری می باشد و چنانچه نگاهی اجمالی به وضعیت دامپروری كشاورزی ما پیشرفته داشته باشیم مشاده می نمائیم كه با بكارگیری تكنولوژی و استفاده از علوم و فنون تخصصی راندمان تولید در كشورهای صنعتی به طور چشمگیری افزایش یافته تا آنجا كه حدود هشتاد درصد (80% )‌تولیدات دامی مربوط به این كشورها می باشد و 20% مابقی تولید را كشورهای در حال توسعه دارا می باشد – این روند تولید نیست بلكه معكوس با جمعیت كشور ما داشته و جمعیت دنیا تولید را دارند . لازمه تامین نیاز پروتئینی این جمعیت 5/4 میلیاردی ، بایستی از طریق تولیدات كشورهای خودشان و یا واردات انجام پذیرد .

با توجه به سیاستهای برنامه پنج ساله دوم كشور جمهوری اسلامی ایران تقریباً بدون افزایش دام و واحدهای دامی و با حداقل واردات گوشت قرمز نیاز پروتئینی جامعه بایستی تامین گردد و این امر سرمایه گذاری بیشتر در بخش دامپروری سنعتی و استفاده از دانش روز در تولیدات را طلب می نماید . ضمن اینكه این نگرش ضمانت سرمایه گذاری در تولید گوشت قرمز را تضمین می نماید .

و با توجه به این دیدگاه دولتمردان نظام جمهوری اسلامی ایران و روند افزایش جمعیت در كشورمان اجرای پروژه های صنعتی تولید گوشت قرمز ضروری به نظر می رسد و برهمین اساس طرح پروار بندی و تولید گوشت قرمز كه در ذیل مشروح آن ذكر گردیده جمعیت اجرا و گام –برداشتن در جهت سیاست آتی كشور در نظر گرفته شده است .

تشریح طرح

مشخصات فنی طرح

سرمایه گذاری طرح

شرح ساختمانی

شرح سرمایه گذاری جهت كشت علوفه

 



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

تعداد صفحات : 182

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • سه شنبه 25 خرداد 1395
  • سه شنبه 31 فروردين 1395
  • چهارشنبه 25 فروردين 1395
  • يکشنبه 23 اسفند 1394
  • شنبه 22 اسفند 1394
  • سه شنبه 11 اسفند 1394
  • چهارشنبه 21 بهمن 1394
  • شنبه 17 بهمن 1394
  • دوشنبه 12 بهمن 1394
  • پنجشنبه 08 بهمن 1394
  • دوشنبه 04 آبان 1394
  • سه شنبه 14 مهر 1394
  • شنبه 07 شهريور 1394
  • پنجشنبه 05 شهريور 1394
  • دوشنبه 02 شهريور 1394
  • يکشنبه 01 شهريور 1394
  • شنبه 24 مرداد 1394
  • دوشنبه 19 مرداد 1394
  • يکشنبه 18 مرداد 1394
  • شنبه 17 مرداد 1394
  • پنجشنبه 15 مرداد 1394
  • چهارشنبه 14 مرداد 1394
  • سه شنبه 13 مرداد 1394
  • دوشنبه 12 مرداد 1394
  • سه شنبه 16 تير 1394
  • دوشنبه 15 تير 1394
  • شنبه 27 دی 1393
  • سه شنبه 23 دی 1393
  • دوشنبه 22 دی 1393
  • يکشنبه 07 دی 1393
  • سه شنبه 11 آذر 1393
  • شنبه 08 آذر 1393
  • پنجشنبه 06 آذر 1393
  • دوشنبه 03 آذر 1393
  • سه شنبه 27 آبان 1393
  • دوشنبه 26 آبان 1393
  • پنجشنبه 22 آبان 1393
  • پنجشنبه 15 آبان 1393
  • يکشنبه 11 آبان 1393
  • چهارشنبه 07 آبان 1393
  • دوشنبه 05 آبان 1393
  • پنجشنبه 01 آبان 1393
  • سه شنبه 29 مهر 1393
  • دوشنبه 28 مهر 1393
  • چهارشنبه 16 مهر 1393
  • پنجشنبه 10 مهر 1393
  • چهارشنبه 09 مهر 1393
  • سه شنبه 08 مهر 1393
  • دوشنبه 07 مهر 1393
  • شنبه 07 تير 1393
  • پنجشنبه 05 تير 1393
  • سه شنبه 03 تير 1393
  • دوشنبه 02 تير 1393
  • دوشنبه 26 خرداد 1393
  • شنبه 24 خرداد 1393
  • سه شنبه 20 خرداد 1393
  • شنبه 10 خرداد 1393
  • پنجشنبه 08 خرداد 1393
  • دوشنبه 05 خرداد 1393
  • پنجشنبه 01 خرداد 1393
  • سه شنبه 30 ارديبهشت 1393
  • چهارشنبه 24 ارديبهشت 1393
  • يکشنبه 21 ارديبهشت 1393
  • دوشنبه 01 ارديبهشت 1393
  • چهارشنبه 27 فروردين 1393
  • جمعه 22 فروردين 1393
  • شنبه 16 فروردين 1393
  • شنبه 02 فروردين 1393
  • دوشنبه 26 اسفند 1392
  • سه شنبه 20 اسفند 1392
  • چهارشنبه 14 اسفند 1392
  • دوشنبه 12 اسفند 1392
  • پنجشنبه 24 بهمن 1392
  • چهارشنبه 23 بهمن 1392
  • سه شنبه 22 بهمن 1392
  • چهارشنبه 11 دی 1392
  • دوشنبه 09 دی 1392
  • دوشنبه 02 دی 1392
  • شنبه 30 آذر 1392
  • دوشنبه 20 آبان 1392
  • چهارشنبه 15 آبان 1392
  • دوشنبه 29 مهر 1392
  • پنجشنبه 07 دی 1393
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3631
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 318
  • آی پی امروز : 102
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 721
  • باردید دیروز : 379
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,801
  • بازدید ماه : 7,731
  • بازدید سال : 54,587
  • بازدید کلی : 904,578
  • کدهای اختصاصی